vag 3 diesel purke Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 hei. er det noen som har en golf 3 1,9 tdk som kunne sjekket hvordan reimhjulet på vannpumpen skal se ut. mitt ser fryktelig slitt ut men jeg er ikke helt sikker. alle andre reimhjulene som går på denne reimen er det spor i som passer i reimen. men på vannpumpen ser det ut som om dette sporet er slitt ned. noe som er veldig merkelig syntes jeg. takker for alle svar. bilde av en annet reimhjul hadde vært strålende:) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Remskiva til vannpumpa er bare flat (ingen kanter), så trolig ingen grunn til bekymring om alt fungerer. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag 3 diesel purke Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 hm.. da er det vel bare å tute å kjøre :) Siter golf 3 tdk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg