Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre med min Audi for å få den tøffere?

Ranger emnet


haugrud

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Detta bilde er det forrige eier som har tatt!

 

-Men det er en 2,2E motor som har gått 322,000 km.

-Har manuelle sperrer på alle hjul, som er fint om vinteren :)

-Ingen rust, bare et bittelite hull i bagasjerommet. Denne bilen ble galvanisert!

-Har senka den 60mm framme og 35mm bak, det er gule koni dempere og røde senkefjærer rundt om, som er TUV-godkjent-

-Har v8 baklykter på den, og en bakrutesenker, som ikke så mange har!

-Skal snart montere xenon i hovedlys.

-Har servicehefte på den til ca.150,000 km!

-Ellers er den i fin stand, starter lett, og skal snart til eu-godkjenning som jeg tror den vil gå ganske greit igjennom :)

 

Spør visst du lurer på mer :)

Audi S4, 1993 mod

Ski-doo 600RS, 2008 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, nada styling (spoiler, skjørt og sånt)!!!!

 

Polèr hele bilen, gå over sorte plast/gummi detaljer med sånn svartfornyer guffe (huske ik akk nå hva det heter :) ).

 

Og, nye felger - så er du i mål. Disse bilene er finest som de er org.. ;)

 

Ikke putt i en S2 motor - kjøp da heller en Audi 200 20v. Nydelige biler!! ;)

 

Min X- 86mod 100 CD Avant

DSC00174.jpg

DSC00179.jpg

Endret av Jahny

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Noen fine tips på hvordan jeg skal gå fram ved bytting av fjær og støtdemper foran på en Audi 100 C3 2,2?

Gjorde et forsøk i dag, men ser ut som det er en del forstilling som må løsnes på for å få vekk nok spenn til å ta ut dempern, elr er d bare jeg som ser på et alt for komplisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår