jensemann23 Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Sensoren som sitter under bunnpanna på passat 1,9 tdi, er det sensor for lavt oljenivå? Isåfall, hvorfor lyser ikke varselet når jeg slår på tenningen etter å ha tappet av all olja ifm oljeskift? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 er vel ikke sensor for lavt nivå trur jeg. men når olja er klar for å byttes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 å? Hvordan "vet" sensoren det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Den spør olja fint? Den måler vel forurensninger i olja. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 jeg tror fortsatt det er en nivåvakt jeg. Skiftintervallet er jo gitt av serviceintervallet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg