Gå til innhold

Leter etter et spesielt Passat bilde

Ranger emnet


Christer8583

Anbefalte innlegg

Bilde jeg leter etter er av en styla Passat med en annen styla Passat bygget om til tilhenger som igjen blir slept av den første Passaten.

 

Evkipasjen var blå

 

Har dessverre ikke mer info

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

 

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har lett etter det bildet lenge!

 

Har du link til den ekvipasjen så vil jeg gjerne ha den

Endret av Christer8583

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

 

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zefiro: Jeg fant bare dette bildet her på den linken å på bildet jeg mente så så man bilen forfra

 

JChE: Tror ikke det er så tungt da motor å girkasse er ute å det veier jo endel samt alt av metall er fjerna så da er noen kilo spart der og;)

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

 

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JChE: Tror ikke det er så tungt da motor å girkasse er ute å det veier jo endel samt alt av metall er fjerna så da er noen kilo spart der og;)

 

Mulig det ja. Kul idè ihvertfall, kanskje jeg skal finne ei merce å kappe fronten av, så får jeg også henger :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polig: Dumt spørsmål detta her, men hva skreiv du i søkefeltet?

 

1: linken til bildet ligger jo i min første post.

2: jeg skrev "passat trailer" i google og trykte på bilder..

det jeg fant finner du her: http://images.google.no/images?q=passat+trailer&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=no&tab=wi

 

men hvis du trykker på den første sida som kommer opp i google, kommer du hit: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1385181 og finner bl.a:

506.jpg

507.jpg

508.jpg

den er jo innreda som bar jo!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår