Gå til innhold

Hvordan holde driften i hele svingen på Forza 3?

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

Er ny i spillet. Også har jeg fått kjøpt meg en Silvia s15 og tunet den etter et oppsett jeg fant på nettet til en Silvia s14. Vet ikke om det har så mye og si. Men har ikke nubb sjangs til å holde driften i svingene som jeg ser alle andre klarer! Jeg må liksom ut brekke opp til flere ganger i løp av en sving for å i det hele tatt få noe poeng ut av det.

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører men manuell giring uten cluth, og med aasbø tune på supra (se i storefront tråden her på forumet)

 

Supraen er egentlig lett og få ut. Men har lett for og tappe brekket for og få den løs, kan gjerne legge inn en scandinavian flick, eller bare styre i retning svingen. Så full gass for og få den ut.. kontrollere med gass og sving etter det. Supraen bikker over litt fort om man kommer FOR bredt så blir og bremse den inn igjen til tider. Men kan også bremse den ut i drift om farta er høy nok..

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører men manuell giring uten cluth, og med aasbø tune på supra (se i storefront tråden her på forumet)

 

Supraen er egentlig lett og få ut. Men har lett for og tappe brekket for og få den løs, kan gjerne legge inn en scandinavian flick, eller bare styre i retning svingen. Så full gass for og få den ut.. kontrollere med gass og sving etter det. Supraen bikker over litt fort om man kommer FOR bredt så blir og bremse den inn igjen til tider. Men kan også bremse den ut i drift om farta er høy nok..

 

aha, det kan jeg bare gleme på silviaen min! Men har kosta på den over 200 000 så noe nye drifte bil har jeg ikke rå til:(

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår