Gå til innhold

Kjøpt meg 1er i dag!

Ranger emnet


janelin

Anbefalte innlegg

Da er det vel på tide å "melde seg inn" her, siden jeg har kjøpt meg en nydelig, liten 1er i dag, og er så fantastisk happy at jeg nesten besvimer. :smilbmw:

 

Gliset er en 118d M-Sport, Limited Sport Edition, karbonsvart (med andre ord dyp midnattsblå i det rette lyset), vakrest i verden i følge sin nye mor - og selvsagt en ren fryd å kjøre.

 

Gleder meg som en unge til å hente den, og mest av alt til all moroa jeg har foran meg.

Herregud så deilig det skal bli!

Ser fram til å forhåpentligvis dele og lære massevis her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil da. er en vannvittig tøff farge. en kompis av meg har den på en m3. liker godt 1 serien med m-teck

 

legg ut bilder da, og eventuelt endringer og ting du vil gjøre med bilen

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Fargen er bare helt amazing. Akkurat det var for så vidt ikke det viktigste i hele verden, men en super bonus likevel. Sto en vanlig, safirsort metallic rett ved siden av, og de kan ikke sammenliknes engang. Gøy at den er sjelden også, på 1-serie - ble vel levert 2 000 stk. til sammen, med denne pakka, så vidt jeg har skjønt.

 

Synes egentlig bilen er så nær perfekt som den er, så tviler på at jeg kommer til å gjøre noen store sprell med den utseendemessig. Less is more. Det eneste jeg har rukket å tenke at jeg kanskje kunne ha lyst på, er den lille takspoileren bak, som jeg synes er tøff. Får se. Et par bilder av skjønnheten kommer det sikkert til å bli, i alle fall, når den bare kommer seg hjem til sin nye eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk og takk! Nydelig bil ja. 2008-modell, så teknisk sett ikke helt ny, men jeg har aldri hatt så ny bil før, så det er helt topp.

 

Ikke verst din heller, vil jeg tro - den er knællfin i hvit. Var på nippen til å kjøpe ny, hvit 116d, akkurat da denne dukket opp. Heldigvis er karbonsvart også en helt fantastisk farge, som sagt, men viser seg dessverre ikke fra sin aller beste side nå som det er høysesong for salt og slaps... Så jeg får komme sterkt tilbake med skrytebilder til våren, eller i det minste når den er vasket.

Endret av janelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å tørre, det, hehe. Jeg ga 276 000,- + omreg., dvs. rundt 292 000,- til sammen. Så vidt jeg kan skjønne var det en god pris, ustyrsnivå osv. tatt i betraktning.

 

Skrekkelig mye penger for meg, dette, men det dreier seg jo om prioriteringer som det meste annet. Nå har jeg i alle fall fått solgt den gamle Focusen min, så nå kan våren bare komme. Strengt tatt kan den faktisk ikke komme fort NOK. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you. Deilig bil ja. Du får lete litt rundt, og prøve å finne en som matcher det du måtte ha på ønskelista - det tok noen måneder for meg, men det var det jaggu verdt. Og M-pakke er et must, syns jeg, nå når jeg har modnet litt oppi hodet i forhold til da jeg begynte å kikke meg rundt etter bil. Parkerer stort sett i nærheten av en annen 118d på jobben, og selv om den er hvit og dermed grisefin pga. det, så har den ikke M-pakka. Og da blir jeg så fornøyd når jeg ser kontrasten til min egen. ;)

 

Tok et par dårlige mobilbilder av min sønn i går ettermiddag, etter at jeg fikk spylt av den verste sørpa. Får heller ta en mer seriøs fotoshoot til våren en gang.

 

baby2_sm.jpg

 

baby1_sm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe felger det da. kler bilen godt.

skal ikke få tona rutene litt på den da. tøff bil en nabo borti gata med meg har en slik bare i lemansblå med m-sport. kjøpe meg en slik en gang som bil nr.2 litt liten til småbarnsfamilie.

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår