Leirviken Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja den drikker litt mye. Rundt 1,5 liter på mila ved blanda kjøring. Radiatoren fikk jeg med når jeg kjøpte bilen. vet ikke hva det koster for en ny en, og jeg vet heller ikke hvorfor jeg fikk den med :wonder: Tar det litt penere i svingene nå ja :D Også greide jeg å knekke av vindusviskerarma på førersida.. det var jo lurt nå som vintern er her... Pluss at jeg har fått en ulyd under bilen.. høres ut som det er noe som tar borti dekket når jeg kjører sakte og svinger til høyre, men finner da faan ikke noe som tar borti heller. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Jeg fikk også med reservedeler når jeg kjøpte min bil! :p Fikk med midtre lyddemper... Og gjett hva, 2 uker etter jeg kjøpte den så falt den gamle av! xD hehe! Gullhår i rævva! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Da var denne krrrræsja!! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 Åååo... hvordan? hva skjedde, og hvordan gikk det? Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2009 kræsja bilen, hvordan gikk det med deg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det ble en breisladd i alt for høy fart, så sto valget i å legge sia i en mercedes som kom i mot eller å treffe et skilt som sto på en midtrabatt. Skiltet står like støtt som det alltid har stått.. men audien ble ramskjeiv. Gikk bra med meg. Skar opp tommelen på momo rattet i det jeg fløy over til passasjersetet. :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 hmmmm.. uff! ikke bra! :S Det var ikke lenge du hadde den bilen.. :( ikke lurt å kjøre tulling da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 hmmmm.. uff! ikke bra! :SDet var ikke lenge du hadde den bilen.. :( ikke lurt å kjøre tulling da.. nei.. kjøpte bilen 29. september. av skade blir man klok, men sjelden rik. om noen trenger deler, så er det bare å ta seg en tur til trøndelag. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boombie Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Synd du kræsha'n, men må bare spørre om noe OT: Hvem sin 140 ser man i bakgrunn her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallis Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 hei! har ca. samme bil som deg, men -91 sedan. denne har stått inne på lager i 7mnd nå, skulle ta den med ned igjen til bergen i dag men når jeg fyrte opp var det noe som rivnet i radiatoren. leker overalt, prøvd 2 flasker med tetningskjemikalier, kanel etc men.. er det noen som vet om denne 2.8 quattron bruker samme radiator som 2.3?? biltema selger den ny til 1500kr nemlig. omtrent tusenlappen billigere enn mekonomen. målene er ca de samme. men jeg lurer på om 2.3 ikke har oljekjøling og stor vifte foran, stemmer det? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodaker Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Om man har oljekjøler i radiator kommer ikke ann på hvilken motor man har. Men hvilken girkasse man har. Alle? Automat og 6trinns 01E girkasser har oljekjøler innbygget i radiator. En vanlig 2.3 quattro har ikke oljekjøling på girkasse , men en 2.8 automat har gjerne det. Siter 1991 Audi 90 quattro 20V 1997 Audi S6 Plus Sedan 1997 Audi A6 1.9TDI Avant 2000 Mazda 323 Glx (konebil ;) ) x 20stk Audi 90/100/200/S2++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallis Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 ok. da kan jeg med andre ord ikke bruke biltema sin radiator med samme mål? er et fjas med utbytting på denne modellen, alltid noe annet og dyrere deler enn normalutgaven, selv med tilsynelatende samme oppbygning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodaker Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 (endret) ok. da kan jeg med andre ord ikke bruke biltema sin radiator med samme mål?er et fjas med utbytting på denne modellen, alltid noe annet og dyrere deler enn normalutgaven, selv med tilsynelatende samme oppbygning. Har du Oljekjøler radiator orginalt må du ha en med oljekjøler ja :) Sikker på at du har det da? Det går 2 små rør inn på radiator på venstreside sett forfra (passasjer side) Det er oljerørene fra girkassa :) Du kan jo sellfølgelig komponere sammen en ekstern oljekjøler selv , seperat fra radiator. Og heller bruke en billig radiator :) Er litt ekstra utgifter på disse bilene med litt ekstra "stæsj" iforhold til 5syl ja :) Overhalte nettopp en kompis sin S4 2.2 turbo. Bestandig imponert over disse gamle 5syl , null slitekant i sylindervegger og kan fortsatt se orginal honing. Ikke værst for en motor som hadde gått 340.000km og MTM303 Chip @ 1.5Bar de siste 10årene :) Endret Januar 5, 2010 av Woodaker Siter 1991 Audi 90 quattro 20V 1997 Audi S6 Plus Sedan 1997 Audi A6 1.9TDI Avant 2000 Mazda 323 Glx (konebil ;) ) x 20stk Audi 90/100/200/S2++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallis Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 (endret) bilde fra mekonomen (oppned?) såvitt jeg husker demonterte jeg 3 rørledninger fra den. den minste av de gikk inn i boksen under oljefilteret.(sjåførsiden) :) men isåfall må den vær tilkoblet, og viften for den del? Endret Januar 5, 2010 av kallis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Synd du kræsha'n, men må bare spørre om noe OT: Hvem sin 140 ser man i bakgrunn her? Vogna er bestekompisen sin. og den orange er en kompis sin. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg