Temur Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei. Er på randen til å handle motor til 240n nå. Har søkt litt rundt på forumet, og internett, men jeg finner ikke noen konkrete svar.. Hvilket sprut kunne jeg kjørt med på en 2,5 20v Volvo femmer, i 240? Haltech eller noe slikt? Hvilke priser kan jeg forvente meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Vil jeg få det til å fungere i 240n da? Er det helt eller delt med motoren? Slik at det til lys, og det til motor fungerer uavhengig? I såfall kjører jeg selvsagt orginalt sprut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kjøp autronic eller noe hvis du har råd. Et sånnt sprut kan du bruke til du blir 100 år gammal, uansett hva slags motor du bygger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Er vel LH2.4 på disse også, er det ikke, mulig du kan bruke ledningsnettet til B230F med lette modifikasjoner om du er heldig. Godt mulig jeg er på bærtur, men er det så enkelt er det verdt å sjekke ut, er litt usikker på sprutet, og hvordan dysene blir styrt med tanke på at ingen går likt på en femmer. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tror det blir litt for dyrt med Autronic, desverre.. Men, det største problemet jeg ser for meg er vel det at fordeleren må flyttes frem? Men om ledningsnettet på motoren i 850, er uavhengig fra resten av bilen, er det jo teoretisk mulig å lure seg inn en vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Er vel LH2.4 på disse også, er det ikke, mulig du kan bruke ledningsnettet til B230F med lette modifikasjoner om du er heldig. Godt mulig jeg er på bærtur, men er det så enkelt er det verdt å sjekke ut, er litt usikker på sprutet, og hvordan dysene blir styrt med tanke på at ingen går likt på en femmer. Du er nok på bærtur der ja;-) Sitter Motronic 4.3 i disse. Det er helt annerledes enn LH 2.4. Går heller ikke å sette på LH2.4 iogmed at 850 motoren er 5 syl. Tror det skal være løst ledningsnett for motoren på 850 serien, noe som forenkler monteringen en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Du er nok på bærtur der ja;-)Sitter Motronic 4.3 i disse. Det er helt annerledes enn LH 2.4. Går heller ikke å sette på LH2.4 iogmed at 850 motoren er 5 syl. Tror det skal være løst ledningsnett for motoren på 850 serien, noe som forenkler monteringen en del. Da lærte jeg noe også.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Hmm.. Blir vel en del lettere med uavhengig sprut på motor ja. Er det noen som har bygget sammen dette før? 240 har vel eget til motor, og til alt andre, så om det er mulig å bygge de to sammen, så er man jo på god vei. Evt. bygge de uavhengige av hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 En jo mange som har montert T5 motorer i 2,7 og 9 serie så det burde ikke by på særlige problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg