Gå til innhold

k3nn37's sierra dohc 8v med sugetrim..

Ranger emnet


k3nn37

Anbefalte innlegg

innsiden :O

 

hehe.. ja, pokker! det glemte jeg å ta ut før jeg kastet boksen :P

 

ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;)

 

 

boksens innhold er.. *trommevirvel*.. dyser til underspyling :D

DSC08862.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jo evt være det også

 

nok OT :D

Det er du som driver meg til OT!!!!

 

hehe.. ja, pokker! det glemte jeg å ta ut før jeg kastet boksen :P

 

ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;)

 

 

boksens innhold er.. *trommevirvel*.. dyser til underspyling :D

 

Viste det var noe lurt i den boksen! men synd du glemte å ta ut innsiden da! :(

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;)

 

Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare?

 

Så du vurderer å sette på turban med intet kurder altså? Eller var det turbo med intercooler det het? Samme kan det vært, bare du ikke har sotede hinduer rundt om :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare?

 

Så du vurderer å sette på turban med intet kurder altså? Eller var det turbo med intercooler det het? Samme kan det vært, bare du ikke har sotede hinduer rundt om :P

 

jeg kan skaffe mange sotede hinduer om ønskelig, det bor en hau (som jeg mistenker er ulovlige) rett over veien her!! De kjører bil men de klarer faan ikke å kjøre ut av sin egen innkjørsel, så om de har lappen er heller tvilsomt!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan skaffe mange sotede hinduer om ønskelig, det bor en hau (som jeg mistenker er ulovlige) rett over veien her!! De kjører bil men de klarer faan ikke å kjøre ut av sin egen innkjørsel, så om de har lappen er heller tvilsomt!

 

Det kan nok hende di har lappen, men dem har nok ikke bestått førerprøven i Norge. Kjøreregler i slike U-land er noe helt annet enn her. Klarer du å starte bilen så får du "førerkort" resten finner du ut av selv en gang i livet. (Om du ikke kjøper deg Nissan Patrol, Mitsu Pajero, Toyota Hiace eller andre hirozhima knallerter og sprenger deg selv og 50 andre usyldige i lufta i løpet av kort tid)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare?

 

la dem ut for salg når jeg fikk tak i 2.3l ja, men gikk tilbake til 2l'r pga problemer med å finne stempler til 2.3l.. så siden det ikke var noen innteresse for dem blir de brukt..

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

vel.. vel..

 

etter å ha fikset alt jeg kunne finne av org jordinger, lagt opp flere nye jordinger, monter "støyfilter" på map sensoren, juster warmup opp igjen til 60 på normaltem, justert req fuel ned igjen til 9, juster på tenningen og justert afr tabellen .. så begyner endelig(!) bilen å sammarbeide.. ^_^

 

kjekt med slange når man står i garasjen å kø**** med ms'n ;)

DSC08941.jpg

 

det ble jæ**** varm i motorrommet på siste ss2, så har gjort noen mods som jeg håper hjelper..

varmeshjold

DSC08984.jpg

 

det i framkan er ikke helt ferdig enda.. det er festet i motorfestet å følger motoren, så må stives opp litt for å ikke stå å lage irriterende ristelyder..

DSC08989.jpg

 

teipa fronten på bilen slik at all luft må enten inn i motoren eller igjenom radiatoren..

DSC08977.jpg

DSC08991.jpg

 

shimset caster 10-15mm å laget foringen mye strammere.. snudde skivene, kappet hylsa og dro til så jeg ser foringen skviset seg utover :lol: ble faktisk mye bedre å kjøre, mere stabil i fart å mye mindre understyrt, men sliter enda med at den sporer når jeg ligger stabilt i fart på veien.. :mellow:

DSC08974.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var nok et ss2 runde med fcn gjengen unnagjort.. så er vel på tide med en oppdatering..

 

det var spådd å det ble endel regnevær, så innvisterte i ny gummi før treffet..

DSC09002.jpg

 

til tross av at jeg ikke rakk å mappe ferdig bilen etter problemene pga bbl sensor med brudd på ledningen, fungerte bilen ganske greit.. gikk ikke akkurat fort, men understellet fungerte MYE bedre enn sist.. nesten all understyring er blitt borte uten at den ble noe mere plagsomt overstyrt.. men det er mye rom for forbedring enda og har fortsatt deler jeg ønsker meg, så håper på bedre tider neste gang :)

 

havnet på 3 plass i min klasse igjen med disse tidene..

3 Plass. k3nn37. Sierra Dohc sølv.

1,20.00

1,20.59

1,20.68

1,21.72

1,21.83

 

så når jeg kom hjem på kvelden ble bilen parkert i garasjen med ræva i taket for montering av dette..

DSC09008.jpg

 

19mm stab stag bak fra sierra 4x4 cossi.. :D

Endret av k3nn37

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår