Gå til innhold

k3nn37's sierra dohc 8v med sugetrim..

Ranger emnet


k3nn37

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk :)

 

håper få å jobbet litt på combien til sommeren.. vinterjobbing dreper arbeidslysten og fører bare til brukbare løsninger.. combien skal bli så bra som jeg overhode kan lage den.. så vil heller utsette ting enn å gjøre ting jeg kunne gjort bedre..

 

 

er det jeg driver å sammlet deler til ja ;) men er dårlig med plass og vanskelig å finne alle delene, så tar litt tid :/

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har har en h***** skrangle lyd i anlegget siden jeg måtte bytte bunnpanna.. å når jeg demonterte anlegget kom denne lille ballen trillende ut blink.gif ........ laugh.gif

DSC07627.jpg

 

bygging av nytt 2" annlegg..

ferdig grenrør med eksosbandasje.. smile.gif

DSC07629.jpg

 

når bilen står øverst på alle 4 bukkene mine har jeg ingen andre bukker å sette under bilen som er høye nok til å holde opp ting.. så på annlegget nå ble ting hengt opp med ståltråd og dette lampe stativet wink.gif veldig kjekt egentlig..

DSC07628.jpg

 

å til slutt.. et bilde fra poleringen av innsuget.. usikker på om det synes godt nok på bilde, men man kan se refleksjonen av undersiden av panseret i innsuget wink.gif

DSC07640.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

 

håper få å jobbet litt på combien til sommeren.. vinterjobbing dreper arbeidslysten og fører bare til brukbare løsninger.. combien skal bli så bra som jeg overhode kan lage den.. så vil heller utsette ting enn å gjøre ting jeg kunne gjort bedre..

 

 

er det jeg driver å sammlet deler til ja ;) men er dårlig med plass og vanskelig å finne alle delene, så tar litt tid :/

 

 

Aha, kompis av meg hadde slike spjell, men fikk aldri sveist innsuget :/

hadde jeg visst du skulle hatt slike spjell, så kunne du kjøpt av han.. Men, det er nå solgt dessverre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

kjøpt en simons endestuss til sedan, men har ikke bestemt meg enda for om jeg skal bruke den..

hva synes dere.. org stuss for "sleeper look" eller simons?

DSC07682.jpg

 

oversatsing whistling.gif

DSC07683.jpg

 

her må det kjøpes mere strips gitt :P

DSC07686.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått byttet framfangeren på sedan igjen, så nå har bilen fått xenon tåkelysene og leppa tilbake sammen med en bøtte med røde strips :P

gule lys i tåkelysene og h4 pærene..

DSC07748.jpg

 

å litt dekaler i frontruta må til for helheten :)

DSC07757.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår