HP-Invent Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Jeg har fått meg en ny mini forsterker gratis av en kompis pga kjøp av større. En roadmaster 200 watt. Tenkte å bruke den til å drive noen 6 x 9 foran. bare lurer på hvordan jeg skal koble den. På forsterkeren til subwooferene er ledningene skrudd på plass, hvis dere skjønner. Stikker de inn i ett hull og strammer skruen, det jeg lurte på er om det går an å f.esk ta strøm fra remot og + til den nye forsterkeren. Bare feste nye ledninger i skruene og til den nye forsterkeren... Hvis noen skjønner? Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 lurer på det samme... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Remoten kan du godt gjøre det med, men kjøp en fordelerblokk til å dele opp hovedstrømmen med. 6x9 foran?? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 ja, 6x9 foran, Går ikke det? Når det gjelder stømmen til den lille forsterkeren så er ikke ledningene som fulgte med til forsterkeren tykkere enn de tynneste høytalerledningene som følger med vanlige høytalere, så det er vel ikke så lett å bruke en stømdeler¨? Det er en slags klips, ligner litt på en iso plugg som er remote, ground og + som skal kobles i den nye forsterkeren. Altså alt på en plugg... Går ikke det greit å gjøre det på den måten jeg foreslo da stømledningen til den nye forsterkeren er så liten? Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Går vel med det foran, bare aldri sett det før:) Er det ingen mulighet for å bytte ut ledningen på den forsterkeren, og det er "plass" nok på terminalen til den andre, så bare koble i vei. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Tror nok han mente remote til remote. Men fordelerblokk på + er det beste, selv om jeg ikke tror det har så mye hensikt på dette anlegget. les: roadmaster 200 watt Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 nissan s13? ka du snakke om? :P thihih Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soundpressure Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 sånn kontakt er det ofte på billige forsterkere. det er en helt vanlig isoplugg. Det vil si at man kan kjøpe en iso splitter og så ta signal og strøm fra spilleren og bak til forsterkeren. Dette er jo egentlig ikke å anbefale da, siden det er så tynne ledninger også er det ikke skjerma. det skal jo følge med en plugg med ledninger på som passer i hullet. siden denne forsterkeren er så stor så kan du ta en ledning fra pluss til pluss og en fra remote til remote og fra høytalerne til den kontakten. også bare jorder du den på vanlig måte mvh Andreas Siter Kun råeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Nå har jeg koblet til forsterkeren på den måten jeg snakket om. Fungerte helt fint det. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg