Håkon A Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 noen her som har erfaring med lystgass på disse motorene? eks E39 540 4,4 V8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Håkon A noen her som har erfaring med lystgass på disse motorene? eks E39 540 4,4 V8. Har ikke noe erfaring med det selv, men har hørt om andre som har det. Skal vist ikke være noe store problemer med tanke på belastningen på motoren. 540`er det jo henta ut relativt lite hk i forhold til volum. Men hva med heller og bruke penger på et kompressor kit? så du parkerer M5?? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 jon på pitstop hadde lystgass på e39 m5 en,tror ikke det var større enn 100hk kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Eye Candy Har ikke noe erfaring med det selv, men har hørt om andre som har det. Skal vist ikke være noe store problemer med tanke på belastningen på motoren. 540`er det jo henta ut relativt lite hk i forhold til volum. Men hva med heller og bruke penger på et kompressor kit? så du parkerer M5?? stage1 = kompressor, eksos stage2 = lystgass ( hvis jeg har veldig mye penger til overs ) stage3 = kjolpacket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 det å sette på kompressor så kjører man fra M5 er en myte.. Skal mye til.. Hvis man ser bort ifra ESS tuning sine tall og leser om diverse tester med 540iA ESS så er 0-100 på rundt 6.5-7sek.. M5 er nedi 5sek.. På tester vises det at det er ikke før man nærmer seg 160-180 i 540 at kompressoren virkelig slår inn.. Men klart kompressor og lystgass gir en del hk.. Men tror aldri den vil gå fortere enn M5.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 vil aldri g[ fortere enn m5...haha jævla bra... uansett hvor mye den trimmes så går den ikke fortere enn m5.. Word! Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 ?skrev ikke uansett hvor mye den trimmes, men med kompressor/lystgass så vil den ikke være raskere enn M5. Hvorfor er det så jævli mange userøise her!? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 0-160 med 540iA ESS,effektanlegg,filter og chip : Nesten 15sek 0-200 med org M5: ca 16-17sek Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 målet mitt er ikke å kjøre fra en m5 heller....ikke derfor jeg skal anskaffe meg kompressor. Da kjøper jeg heller en M5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Alt kommer jo anpå hvor ekstremt det er Men var vel overdrivelse å si man parkerer m5 med "vanlig" kompressor kit og ikke noe mer. Men vis du gjør dette så si ifra hvor du har gjort og om du er fornøyd. Du er ikke den eneste som har slike tanker.....:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 bare vær veldig nøye på at 4.4litern din får perfekt med olje, kjør den alltid varm først og ikke napp hardt i gira med steptronic'n.. Da tror jeg det er null stress med lystgass på den. Den tåler en del, men er som sagt litt ømfintlig..:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Like a woman:) må varmes opp før du kan kjøre max på.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Jeg mener å huske at jeg har et Bilsport hvor de tester en BMW (M5?) med lystgass, men det var ingen åtter. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg