Siesta Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Hei jeg er ny bruker her men tenkte det var noen som kunne hjelpe meg med ett problem. Får ikke start på Fieastan, har alt som skal til for att den skal starte men lurer på om jeg kan ha mixsa litt nor jeg litt rub\ndt på tennkablene nor jeg bytta fordeler lokk, idiotisk å ikke merke de JA:( men prøver å finne åssen de skal stå på fordeler lokket, trenger noen ideer eller netsider som har infon jeg trenger, :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Tenningsrekkefølga er jeg noe usikker på på akkurat på denne motoren, jeg vet at Fiesta har annen rekkefølge, men jeg tror det stemmer. Sett motoren på tenningsmerket(evt en skrutrekker i plugghull på sylinder 1 og sette den på topp). Sjekk hvor rotoren peker, normalt mot ett hakk på fordeleren, der skal 1 være, så i 1-3-4-2 mot klokka, om du ser dette hakket men det er tvers over for fordeleren så er det sannsynligvis 180* feil med ledningen, altså 1 skal være ved hakket. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siesta Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 takker for hjelpa får ut å prøve :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg