Gå til innhold

Ditt Drømmeprosjekt!

Ranger emnet


MB300Diesel

Anbefalte innlegg

Mitt drømmeprosjekt er å kjøpe en gammel sliten Ford Sierra e.l. og slenge nedi en 7.3 Diesel på 300 gamp... Sikkert ikke lett å få godkjent... Men hadde vært kult med en sliten stock sierra e.l. på lyskryss som drar i fra noe så jævlig og med deeeen svartrøyken og diesellukta!!

 

Hva er ditt drømmeprosjekt??

'04 Mondeo STV

'96 MB C220 Diesel til salgs

'85 MB 300Diesel solgt, '91 BMW E34 520i (solgt) '82 MB 300 Diesel (RIP) '80 Talbot Simca (RIP)'86 Opel kadett (RIP) '79 Volvo 244 (RIP) '76 Datsun 100A (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mercedes s123 300tdt med følgende:

 

-mynä dieselpumpe

-turbo fra scania 143

-custom innsug/eksos

-stor intercooler

-skamsenka

-skinninteriør

-35% soting helt fram

-oransje blinkere

-bi xenon

-BBS RS 11.5" x 17" + 9" x 17"

 

Dette skal realiseres, felgene blir nok borbet A i stedet, men allikevel så skal de fleste punktene gjennomføres:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mange drømmeprosjekter, men et jeg har tenkt på lenge er Subaru Justy(gamle typen) med 1000ccm 3syl 2-takt snøscootermotor, trippelpotter og selvfølgelig snorstart i dashbordet :D Litt fordi lyden er sinnsyk, litt fordi ingen har gjort det før, og litt fordi det er helt absurd :thumb.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mange drømmeprosjekter, men et jeg har tenkt på lenge er Subaru Justy(gamle typen) med 1000ccm 3syl 2-takt snøscootermotor, trippelpotter og selvfølgelig snorstart i dashbordet :D Litt fordi lyden er sinnsyk, litt fordi ingen har gjort det før, og litt fordi det er helt absurd :thumb.

 

har ofte drømt om noe av det samme

justysti.jpg

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 245 med d24td motoren til volvo, ei slapp automatkasse og stup framover.svartrøyken står bak. senke den så mykje som går framme med borbet a felgane mine og passe bak, sånn at den stuper bra, sota ruter, sjuk bass, og myyyykje ekstralys og markeringslys:thumb

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mange drømmeprosjekter, men et jeg har tenkt på lenge er Subaru Justy(gamle typen) med 1000ccm 3syl 2-takt snøscootermotor, trippelpotter og selvfølgelig snorstart i dashbordet :D Litt fordi lyden er sinnsyk, litt fordi ingen har gjort det før, og litt fordi det er helt absurd :thumb.

 

Hadde vært sinnsykt kult! :thumb

- 2005 Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo 245 med d24td motoren til volvo, ei slapp automatkasse og stup framover.svartrøyken står bak. senke den så mykje som går framme med borbet a felgane mine og passe bak, sånn at den stuper bra, sota ruter, sjuk bass, og myyyykje ekstralys og markeringslys:thumb

 

Haha jeg har en bra løen 245 turbodiesel som ryker myyye svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mange drømmeprosjekter, men et jeg har tenkt på lenge er Subaru Justy(gamle typen) med 1000ccm 3syl 2-takt snøscootermotor, trippelpotter og selvfølgelig snorstart i dashbordet :D Litt fordi lyden er sinnsyk, litt fordi ingen har gjort det før, og litt fordi det er helt absurd :thumb.

 

Satt en 1000ccm AC Thundercat motor i en mopedbil for noen år siden.Gikk som et troll med hjulløft og greier.Desverre så varte den ikke så lenge at vi fikk tatt bilder av det...

 

Drømmeprosjekt: Lotus Super 7 kopi med Honda S2000 motor/drivverk i.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår