BjørnarGolf Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 (endret) Har fått inspirasjon av andre som har "cleanet" original fanger. Tenkte jeg sko prøva någe nytt. Tilbake mld tas me åpne armer :) Tok desverre lite bilder, men dere har jo sitt hvordan det gjøres, jeg har bare sparkla ennå mar :P Har åg hevet på nye klare lykter, usikker på disse, tror heller det blir modding av 2 delt "gti" lykt, med klarglasse fra disse lyktene :) Men men, viktig å ha ting å jør :) Bjunnte me byggeskom, skar av byggeskom. La 2-3 lag me glassfiber. Så pussa jeg ner glassfiber t eg va fornøyd, så va d på me sparkel. Så lakk etterfølgt av klarlakk. Er i vinter modus. Har justerbart senkesett, og BBS Rm som ligger godt og varmt inne å vente på vår :D Så ja, an e stygg høg, å vinterfelger :( Endret November 20, 2009 av BjørnarGolf Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Ser ikke så dumt ut det der, men jeg ville integrert markeringslys på siden og sparklet igjen skiltgropen :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Skilt gropa blir fullt ut med et par av di nye plastskiltene med en skiltholder ;) Någen tåkelys kan sikkert hjelpa sånn d ikkje bler for clean ja. men e jo lett å bora opp ijenn, så får eg någen som sitte som støyp. Blinkklys bler nåkk i frontlyktene, fekk disse klarglass lyktene nyligt. Bjunne allerede å ha lust t å hiva klarglasse øve på någen originale golf 2 delt :P Men får se Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Vurderer lignende ang fanger, bare kun fylle igjen blink/tåkelys hull:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 jeg syns det blei drit fint jeg! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 jeg syns det blei drit fint jeg! Takker :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Vurderer lignende ang fanger, bare kun fylle igjen blink/tåkelys hull:D Kjør på, e knall kjekt når du får d t :) LYkke til Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 ikke fyll igjen.. byggskum suger vann.. plastsveis er tingen! Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 brukte byggskom for å ha någe å støtta opp glassfiberen, sånn den tørka sånn noelunde beint. Så nå har byggskommet ingen funksjon :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Någen som har golf gti to delte frontlykter billigt? Ska skifta glass, så trenge ikkje å ha heile glass :) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik91 Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 jeg kan bytte hele lyktene med deg, ikke noe splitting eller noe du får gti å jeg får klare:) snooop Siter Haynes "How to screw your Golf" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Glassfiber sammen med plast. Det kommer til å sprekke etterhvert Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Det ble ganske tøft:) Noe utenom det vanlige. Mangler bare skamsenk nå;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnarGolf Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Takker :) Skam senk ligger å venter på vår :) Pluss BBS rm 15" ;) Siter Low 'N Slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg