PanDa Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hei Jeg har kjøpt meg en touran, type varebil. Så nå må det pakkes inn litt bilstereo. Jeg snakker ikke om det dyreste prosjektet. Men jeg trenger noen tips til hvordan dette skal gjøres, og hva jeg trenger for å få god lyd. Jeg har sub fra før 1000w og en 700(eller noe sånt) mosfet forsterker. Alt i Pioneer.. Spilleren er en orginal RCD 300 Har sånn soundsystem tror jeg, slik at lyden øker når jeg trår på gassen. det er også Bluetooth handsfree kobla på radioen, samt multifunksjonsratt. Så jeg er litt redd for å bytte ut radioen, da jeg ikke vil miste disse funksjonene. Men det må da finnes et adapter for å putte inn AUX. Den spiller heller ikke MP3 tror jeg. Takker for alle forslag! Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Admin: Vennligst flytt denne posten ut ett hakk, da jeg tror jeg har posta feil :) Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Det du trenger er en overgang til usb og aux som selges hos transmedia.no og bilradiospesialisten. For og koble til en sub trenger du enten en forsterker med high in (noe nesten alle i dag har) evt. en overgang fra high til low signal. MVH Jarle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Du kan også bytte til f.eks en pioneer-spiller, og kjøpe overganger slik at de originale funksjonene er intakte. Da også med adapterplate slik at det passer inn i hullet i dashbordet. Dette koster sikkert litt, men er den beste løsningen hvis man vil ha god lyd og bra funksjoner. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Denne kanskje? http://www.autohifi.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=805 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg