lyngordon92 Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Hei. Har en subaru impreza 1,8 boxer EJ18 der motoren har skjært seg. Så lurer jeg på om det er noen her som vet om det går ant å putte en legacy 1,8 boxer motor inn i bilen? Håper på svar!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Det går nok ganske fint... Men prøv å finn omtrentlig samme modell. Motorer før 94 raser ikke når reima ryker... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 "motorer", gjelder de aller fleste motorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Gjelder Subaru`s modeller. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 (endret) Ok takk:) Får se hva vi får til da;) var ikke sikkert legacymotoren startet engang:P Tror dere det elektriske systemet fungerer i forhold til hverandre? Og at svinghjul osv ikke må byttes? Endret November 18, 2009 av lyngordon92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Ingen som vet om ECU'en vil passe inn fra legacyen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Det greieste om man er i tvil, er å flytte over kompett innug og alle sensorer fra orginalmotoren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stasjonsvogn91 Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Bare et lite apropos til motorer som "raser". Hvorfor har ikke alle biler varsellampe for bytte av reg.reim som kommer opp automatisk ved interval? Toyota har jo hatt det siden 80-tallet, og hadde flere tatt etter kunne verden vært spart for mange motorhavarier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Alt handler om penger :) Derfor nyere biler ruster raskere. Produsentene sparer milliarder på nedkutting av rustbeskyttelse. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Ontopic; Noen som vet om ECU'n passe? var liksom bare alt av lager som gikk til fan på impreza'n:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Jeg vet ikke om den passer, men jeg vet at det er forskjellig programvare på de vi kan omprogrammere, du sier fint lite om hva slags modell det er, EJ-motoren har vel gått fra 90 til nå sånn ca. Sjekk delenummer, og sjekk om de går overens i delekatalogen, hvis ikke er det to valg, det lure, la vær, det ikke fullt så lure, prøve å se. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lyngordon92 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Impreza'n er en 91 mod, legacyen er jeg usikker.. har ikke kjøpt den. Bare vet jeg kan få den kjøpt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg