_Evje_ Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Hei, sliter med veldig dårlige lys på bilen og har tenkt å kanskje sette 1000 metere på bilen. Har slitt litt med å finne en grei plass, og finne en grei plass å feste det i, så jeg har laget noe selv som passer. Det jeg da tenkte på er å feste ekstralysene i denne. Den skal boltes fast til en bjeke som går bak fangeren, og stikker ut gjennom grillen. Platen må minimum stikke 8 cm ut for at lysene kan passe. Er dette lov, og hva er reglene for dette? Se forøvrig også bildene :) http://i126.photobucket.com/albums/p94/Evje1989/DSC00624.jpg http://i126.photobucket.com/albums/p94/Evje1989/Yamahatzr5003.gif Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Hvorfor ikke stikke på biltema å kjøpe festebrakett som du skrur fast i skruene til skiltet, på baksia. Da er du sikker på at det er lov hvertfall Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Det som er tingen er at skiltet er skrudd fast i fangeren, og plasten er veldig tynn. Jeg tror ikke to små skruer klarer å holde lyktene på 1 (?) kg hver oppe. Tror i såfall jeg må skru til med mange skruer da :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Den plata så veldig skarp ut i kantene, og slikt er de ikke glade i. Hvis du lager den slik at ingen skarpe kanter stikker ut noe sted, så kan jeg ikke tenke meg at dette skal være ulovlig :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Tror ikke noen skal klare å kutte set på den, men kan alltids slipe kantene litt :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Har sett denna patenten på 90% av alle svenske volvoer med ekstramontert 1000metere(rusta og jævelig selv på nye XC70'r), så den er utprøvd, iallefall :) Skal nok gå, bare slip den rund! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg