mickey10 Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Skal ha bilen på trafikkstasjon for å godkjenne senkesettet mitt. Men jeg har også ettermonterte tåkelys foran. Er det noen regler for ha tåkelysene på??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Skal ha bilen på trafikkstasjon for å godkjenne senkesettet mitt.Men jeg har også ettermonterte tåkelys foran. Er det noen regler for ha tåkelysene på??? Du er ny her, så for fremtiden bruker du denne funksjonen, dette spørsmålet må være besvart minst 2568,4977,6345 ganger før.. Tåkelys kan brukes som kjørelys sammen med parklys. Tåkelys kan ikke brukes sammen med nærlys.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mickey10 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Ja, takk for rådet...skal bruke 'søk' neste gang :) Men det jeg egetlig lurte på var om trafikkstasjonen kan gi 'mangel' på ettermonterte tåkelys?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Ja, takk for rådet...skal bruke 'søk' neste gang :) Men det jeg egetlig lurte på var om trafikkstasjonen kan gi 'mangel' på ettermonterte tåkelys?? Er det vanlige tåkelys uten noen form for effekter og farger skal det gå bra. En "mangel" er ikke all verden det. Enten er de ok eller ikke. Bilen blir ikke akkurat avskiltet av den grunn. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg