Gå til innhold

Forza 3 Time attack fujimi kaido!

Ranger emnet


Mr_Ford

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Testet med en ford focus nå, det fungerte ikke for meg, den virket for tung. Har kun testet 2 biler og 2 laps, men har følgene:

8:27 med urquatro med vanlig dekk, sladdet og fikk mye drift poeng faktisk :)

8:38 med focus :(

8:30 med subaru wrx 08, tung og lite effekt.

Endret av Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele banen, (ikke reverse) Kjører x antall runder, beste teller..

Ellers virker det som det er enighet om A600 klasse.

 

Regler... Kan vi ikke bare si vi kjører unlimited klasse med A600 begrensning da :P

 

 

http://www.redlinetimeattack.com/Uploads/RedlineTimeAttackRules.pdf

 

 

Så går det jo ann og kjøre senere med f.eks street regler hvor ting er litt mere konservativt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.20.225 nå, urquator'n med vanlige dekk :) Kun abs som hjelp. Skjønner ikke hvorfor jeg får så bra tid med den og ikke andre biler. Burde vel kanskje lært meg banen og bilen bedre, har kjørt lite med den\på den.

 

Edit: Kom på plass 1,060, sykt hvor mange som har kjørt bra der. Mange som bruker Lancer evo 6 gsr, rekorden er på 07:40.097, uten hjelpemiddel....haha,,,sykt

Endret av Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.20.225 nå, urquator'n med vanlige dekk :) Kun abs som hjelp. Skjønner ikke hvorfor jeg får så bra tid med den og ikke andre biler. Burde vel kanskje lært meg banen og bilen bedre, har kjørt lite med den\på den.

 

Edit: Kom på plass 1,060, sykt hvor mange som har kjørt bra der. Mange som bruker Lancer evo 6 gsr, rekorden er på 07:40.097, uten hjelpemiddel....haha,,,sykt

 

 

 

Viss du titter på hva du har i acceleration på urquattro`n i forhold til de andre bilene du har prøvd på kaido så tipper jeg den er høyere på quattro`n, det er nok en av grunnene til at du får bra tider med den bilen. Det utgjør flere sekunder på en så lang bane med så mange akselerasjoner fra lave hastigheter.

Når jeg bygger motor til svingete baner med lav tophastighet som tsukuba, kaido osv velger jeg motordeler som gir meg best acceleration. Det utgjør bare noen tideler på tsukuba men sekunder på kaido full :)

gt: GTFIVE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du titter på hva du har i acceleration på urquattro`n i forhold til de andre bilene du har prøvd på kaido så tipper jeg den er høyere på quattro`n, det er nok en av grunnene til at du får bra tider med den bilen. Det utgjør flere sekunder på en så lang bane med så mange akselerasjoner fra lave hastigheter.

Når jeg bygger motor til svingete baner med lav tophastighet som tsukuba, kaido osv velger jeg motordeler som gir meg best acceleration. Det utgjør bare noen tideler på tsukuba men sekunder på kaido full :)

 

Joa, sant det.

 

Har mye med at urquattron passer kjørestilen min også, kjører ganske bredt men med bra hastighet.

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår