zckumling Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 På morgenkvisten (kaldt) starter jeg bilen og kjører til skolen. Den er faen så vanskelig å få start på.. tar ca 3-4 sekunder før bensinen tenner ved første forsøk og motoren dør ut igjen etter 1 sekund. Prøver en gang til... hmmm.. lever litt lengere.. gir litt gass.. *putre* *putre* .. død som en elg. Etter et par forsøk er den oppe å går og jeg kjører morragretten og fornøyd. Det største problemet oppstår i det jeg kommer til et kryss å må stoppe for eks. andre biler. Når jeg gir gass føles det som at motoren bare dør ut.. så jeg må enten være mer forsiktig med gasspedalen eller gi full gass å la clutchen gli sakte ut. Når motoren omsider er blitt varm og hvis jeg kjører inn i et varmt parkeringshus for.eks og den går på tomgang så rister det så jævlig i dashbordet pgv motoren at jeg snart tror at motoren er på vei ut av bilen. Høres ut som at den kutter ut tenning på annenhver sylinder eller.no. Etter litt råkjøring av motor ordner dette seg.. men veldig irriterende. Dette er veldig irriterende og håper noen har et tips eller to på lur. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Golfen min har oppført seg på lignende måte noen ganger i vinter. Litt kondensfjerner og den er helt fin igjen. Kondensfjerner koster jo ikke mange kronene så det er verdt et forsøk... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaGT Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Sjekk at slange som skal føre varmluft fra eksosanlegget til luftfilter boksen er iorden og at den vakumslangen som styrer dåsa der er ok. Visst dette ikkje er iorden kan d føre til ising i forgassern...Dette gjelder kun ved kjøring etter bilen har fått litt temp iseg:rolleyes: Siter http://www.bilpleiehallen.no http://www.ditec.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 Originally posted by CelicaGT Sjekk at slange som skal føre varmluft fra eksosanlegget til luftfilter boksen er iorden og at den vakumslangen som styrer dåsa der er ok. Visst dette ikkje er iorden kan d føre til ising i forgassern...Dette gjelder kun ved kjøring etter bilen har fått litt temp iseg:rolleyes: Det er bare lørv igjen av den slangen... noen som vet diameter på den slangen så jeg kansje kan skaffe en ny? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Det kan høres ut som om golfen din har lyst på nye tennplugger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Januar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 jeg skifta for ikke mange måneder siden.. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf16v Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 he du vurtert ploggledningane?? golfe min me e veldi vanskeli å starte når d e kaldt so ej he bestillt mej nye ploggledninga no i håp om at d skal bli litt lettare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by vwgolf16v he du vurtert ploggledningane?? golfe min me e veldi vanskeli å starte når d e kaldt so ej he bestillt mej nye ploggledninga no i håp om at d skal bli litt lettare man pleier ikke å skrive så dialekt at andre ikke skjøner det, prøv og hold deg til bokmål/nynorsk PRØV, er ikke sikkert du klarer det men det er jo bare å prøve, eg klarer heller ikke å skrive rett, men trur dem pleier å forstå meg, tror ikke mesteparten hadde forståt meg viss eg hadde skrevet dialekt :) men ellers, welcome :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 sikkert derfor golf er en populær jente/damebil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Kjør på med litt kondensfjærner Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg