Gå til innhold

Vectra'n min så langt..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok, skjønner... Men er godt passformen er bra da!

 

 

Oså en ting jeg lurer på.. skjekk den linken her:

 

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_124_127_713&products_id=2093

 

Noen som har noen erfaringer med disse instrument skivene??

Syns de ser drit rå ut!! Passer Vectra A, Astra F og Calibra..

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! må ta med deg folk å komme på gatebiltreff i haugesund også da 25april!;)

 

det blir endel endringer i utseende ja, i hovedsak rieger, men jeg kommer med oppdatert liste og bilder når den tid kommer! satser på å ha den ferdig til 25. da..

 

hvor mye har du senka din? lav:D

- http://www.calibra.no -

- nå: calibra 16v '91

...save me jebus! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det.. hadde vært fett det!

 

Ok, høres bra ut det. Håper du blir ferdig da..

 

Jeg har senka den 60mm.. med *kremt* Jamex fjører og dempere.. hehe.. neida, er ganske fornøyd jeg. kunne vært litt stivere bak da!

Jepp, er ganske lav! særlig ved enden bak på skjørtene, hvis det sitter et par folk bak. er 2-3cm fra bakken og opp. ikke bra, vettu. hehe.

Sliter også litt med fronten da! men det går..

 

Hvor mye skal du senke din da??

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. kan tenke meg det er litt slit med passasjerer ja! min er senka 70/50, H&R senkesettsett..

har "prøvd på" riegerfronten, fikk tuppen av skoen under, så det vil vise seg hvor lenge den varer.. dragcar

 

skal til å pusse den ned snart, å få no blå lakk på den.. har jo alle delene, venter bare på montering! litt treg jeg da..

 

du er heldig som er ferdig med din i allefall, å at den er såpass vellykka! det er no stress å begynne på.. men knall når det er ferdig!:D

- http://www.calibra.no -

- nå: calibra 16v '91

...save me jebus! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, såpass ja! får så vidt skoen under jeg også..

 

Nja, er nok ikke helt ferdig ennå... venter på mono-visker, M3 speil, bôse blick påsveiset til panser og angel eyes..

Dette er fra Blitzpower. hmm, lurer på hvor lang tid jeg skal vente..

 

Jepp, er deilig når du endelig blir ferdig! (hvis du noen gang blir det da..?)

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole: hehe, ikke sant! ække mye pent nei.

 

Tror de skal koste 2700 spenn, med blink.. ganske billig i forhold til andre steder! Men lyktene har ikke kommet ennå. kommer vel om en drøy måneds tid.

 

Har ikke betalt noe ennå jeg da.. venter fortsatt! har gått de tre ukene han sa det skulle ta..

Det jeg venter på er mono-viskeren, bôse blick, M3 speil.. Lyktene skulle sendes når de kom..

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår