Gå til innhold

Vectra'n min så langt..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Bilen min er chippa ol hos simco i sarpsborg. Jeg er veldig fornøyd med jobben dem har gjort. Var hos flissundet motor service i går med en m5 99 mod, for og chippe den. Dem rota masse med og få tilsendt ny programvare ol, men det var pga det er en sjelden bil dem har chippa.. Men resultatet der var også sinnsykt.. Orginalt 500 nm og 400 hk, fikk 550nm og 420 hk ca (rulla sleit med og klare og måle mere effekt over 5800 rpm pga for høy fart (280 km/t)), slik at det er nok litt mere hk også. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang. hekkskjørt igjen..

er det mulig å sette ett Calibra GTX hekkskjørt på en Vectra A??

Enten på en vanlig '94 bakfanger eller 2000 fanger.. har begge deler. uten for mye modifikasjoner liksom..

 

GTX hekkskjørtet er det som bygger mye mer ned.

 

Noen som har gjort dette før? bilder av det.

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. blir bra med glassfiber og..

 

men blir det noe gatebiltreff i haugesund til helgen på deg?

eller noen andre?

 

min begynner å bli ferdig, skal bare montere sideskjørt, vinge, panserforlenger og stereo før treffet..

så kan jeg ikke gjøre mer før det kommer penger på konto! grinchy

- http://www.calibra.no -

- nå: calibra 16v '91

...save me jebus! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det!

 

2rst1: Har du fått på stylingen eller? Bilder?

 

blir blakk denne uken jeg også.. Skal få: M3 speil, Mono visker, Bøse blick list som jeg skal sveise og Calibra GTX hekkskjørt denne uken, sier dem da..?

 

Håpe jeg får tilpasset det calibra hekkskjørtet. Det blir LAVT!!! hehe..

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har fått på stylingen! kan slenge ut bilder nå jeg kommer hjem evt.. (hvis det bare er å legge dem ut her?? eller må bildene ligge på no hjemmeside el.l?)

 

mangler bare ny potte samt gitter i bakfanger, og dekor... kanskje jeg må ha meg nye baklys også, men der også setter pengene en vesentlig demper på moroa!:mad:

- http://www.calibra.no -

- nå: calibra 16v '91

...save me jebus! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår