Gå til innhold

Vectra'n min så langt..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Angeleyes er rått både forran og bak! Eller LED lykter bak, men har bare funnet til Astra.

 

Mattig styrer jeg unna, alt virker så billig eller så suger de bare i design.

Samme med Rieger, der er det ikke designet men alle har det.

 

Fra Fk-automotive har jeg kjøpt mye deler fra, men Lexuslyktene var jeg missfornøyd med. 1. Man kunne se pærene godt 2. Hvem har en refleks i lykta ?! Men så igjen så er det ikke de som lager lyktene heller da. Effektanlegget er jeg storfornøyd med.

 

Så kan noen hjelpe meg her ? Jeg trenger ms-design sideskjørt til Vectra B, bare et problem, ingen klarer å skaffe det. De er vist ute av produksjonsbåndet til ms-design, eller så er bare importørene jævla late.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ja skumle greier, vectra 2k.. men nei, jeg spiller ikke gitar da! hehe..

 

Åssen ser de LED lyktene bak ut da?? Håpe de kommer til Vectra og da! Holder meg til 2000 baklyktene ennå jeg..

 

Hmm, kjipt at de kanskje har slutta og produsere de MS-design skjørtene da..! Men kan jo spørre litt rundt og se om jeg finner noe.

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en helt standard Vectra A fanger som du hiver på bilen så kjøper du hekkskjørt til den. Har ikke holdt på så mye med Vectra A, men det er den løsningen folk bruker når de skal kjøpe styling til en 99- Vectra B, de kjøper bakfangeren til 96-. Vis du er jævla flink til å skjøte plastikk + skjære så kan du jo modde hekkskjørtet bakpå fangeren.

Finnes også styling produsenter som også har styling til Vectra 2000 biler, men bilen er så gammel så de fleste har sluttet å lage det. En ulempe der. Kommer ikke på noen som har det heller :P

 

Jeg lurer på en ting: Hva går egentlig under navnet "moddet til nyere modell". Vi modder den gamle chassisen til nyere chassis, det er nu greit. Fint å ha en 96mod som ser ut som en 99mod. Men så igjen så modder vi 99mod til 96mod for å få stylingen til å passe. Modde er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo hekkskjørt til orginal vectra fanger nå da! men syns ikke det er helt pent.. Mye penere 2000 fangeren! så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. men skal få det til!!

 

Du skjønner, jeg har ikke vectra 2000.. Jeg har 94' mod, 2.0 16v Ecotec.. Vanlig vectra.. men har jo tatt en del deler fra 2000 da. kjekt med delebil c..

 

Hehe, du skaffer meg det ja, Joppa??

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til hekkskjørt så trur jeg vet om noen... De lager den selv, bare gi hvilken type styling du skal ha. Er ikke sikkert altså, men jeg trur de klarer å få til noe. De kan støpe lepper og vinger i allefall.

 

Glemte å gi ros for bilen din, er ikke mange Vectra A som får mitt blikkfang. Men synes du må ha en annen vinge liker ikke sånne "flate", får følelsen av vanlig konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvor holder de til da? E-mail?

Hadde vært kult med en hekk ingen andre hadde hatt!

 

Jo, takker.. i utgangspunktet var jeg ute etter, pen og litt diskre styling.. og syns vingen og stylingen er pent til det.. men, begynner å bli litt lei den..! så har litt lyst på ny. men det er det og velge en som passer bilen og stylingen da :rolleyes:

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Vectra Ræcing

Heisann!

 

Jeg har Vectra A som et lite prosjekt.. Har kommet ganske langt, men noe gjenstår. Hekkskjørt til 2000 fanger, Kadett GSi scoop i panser, sote alle ruter, M3 speil, MDS chip osv.. Men stresser ikke med det før våren. '

Og har noen bilder og info, for den som er interessert..

 

Her er linken

 

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7963

 

Mvh

Stian

 

Halla Stian!! :) Ole her.. hehehe jævla bra sånn som den vectraen din så ut før og vettu ;) hoho viste lissom hva slags potensiale den har =) hehe keep up the good work!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vectra Ræcing

Halla Ole!! hehe, takk takk.. og bedre skal de bli..!

 

Har bestilt Angel Eyes, Bad Look list påsveiset til panser, M3 speil og Bonrath monovisker fra Blitzpower nå.. Håper det blir bra..

 

Pen Vectra du også!

 

Mvh

Stian

 

Bonrath visker har jeg, fin kvalitet på den..

 

men bestillte du m3 speil fra blitzpower også? Da får du vel fra mattig? å dem syns jeg var av heller shabby kvalitet

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår