Gå til innhold

Vectra'n min så langt..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har ein del idar til deg... ta av dørlistene, sett på m3 speil, anna vinge; synest subaru impreza wrx er kul på vectra.. eller meget feit vogn

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, syns det blir litt tomt uten dørlistene jeg.. men har muligens lyst å lakkere de, samt dørhåndtakene.

M3 speil kommer.. ja, har litt lyst på en ny spoiler.. men får ikke bestemt meg for hvem! syns det blir litt ekstremt med wrx vinga! noe mellomting hadde vært fint..

 

Takk, for idèene. :)

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakk håndtakene. ikke skift vinge. ikke lakk dørlistene. kjøp nye speil (ikke fra mattig dem har jeg å er ikke nå kvalitet). ny front lumma? :) Mine tips. Vectra a ser ut som en rundt klomp uten listene. (min mening)

 

Skal foresten lakke "lista" på fronten min svart. Han som lakka fronten "glemte" å lakke den svart.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 2000 listene hadde vært fint det.. Vectra b håndtak også!

lumma fronten er grei den, men syns JMS fronten er penere.

rutesenkeren skal byttes..

2000 bakfanger har jeg.. er det noen som selger hekkskjørt til disse?? har veldig lyst å få til det! men har ikke funnet noen.

må vel kanskje tilpasse et hekkskjørt fra en annen bil.?

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann vecra ræcing!

 

Først og fremst: Vannvittig pen bil du har! :)

 

Har selv en Vectra 2000, og nå skal jeg style den etter at jeg var litt uheldig i vinter.. (knust speil og bulka front)

Det jeg lurer på er hvor du kjøpte stylingen din.. har selv sett meg ut omtrent det samme som du har, kanskje en annen front.. er fronten din rieger? hvor har du tenkt å kjøpe speil? har sett på mattig speil, men de blir jo ikke skrytt slik av her inne da.. ?

 

håper du kan hjelpe meg litt i gang

 

Mvh

Stephan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Takk takk, vectra2k!

 

Jepp, fronten er en vanlig 2000 fanger med JMS leppe..

Stylingen har jeg kjøpt på Powerzone.. Men de er litt trege der. Venta nesten 2 mnd. på delene!!

Tror du får bedre service andre steder..

 

Tror kanskje jeg kjøper speila på Powerzone også. Men bare hvis de har de på lager! (Bor like ved jeg se)

Hmm, vet ikke åssen Mattig speila er..

 

Og lykke til med Vectra'n din.

 

Mvh

Stian

Porsche 944 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil må du ha i M3, hvis steinmetz enda lager de til Vectra A.

Finnes flere andre typer også, dere er vel vant med de standard styling firmaene. Vel, drit oppi de standard stylingprodusentene som Norge er så vant til. Gjør heller noe spesielt.

http://www.trading-4u.com har mye bra til Vectra, de har råe M3 speil også, omså i helkrom! :)

Så kan du prøve å legge på Angeleyes også, blir dritrått. Har kun sett en Vectra som har det og den går i Trondheim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår