Gå til innhold

al3x' Audi A4 1.8TQ - Burberry edition

Ranger emnet


al3x

Anbefalte innlegg

  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hørtes ikke så vanskelig ut, men husker du hva den pæra heter? Styrke/størrelse osv?

 

Synes Audi A6 ser vannvittig mye penere ut med Us park :)

 

De jeg kjøpte hadde to sånne små tapper som jeg måtte file ned for å få plass i sokkelen. Aner ikke hva de heter, annet enn at det er topolet blinklys pære :P

Mener det er 25W/5W, eller 27W/7W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å nappe ut pæra og kappe ledningen det :)

 

Gjør det heller slik enn å kaste bort 600kr på en liten elektronisk boks som gir samme resultat.

 

Var mer loddinga hver gang en pære ryker som hørtes stressende ut, må vel finnes en pæresokkel med to + og en minus tilkobling som passer en slik to-polet pære? Koster vel neppe mer enn 20-30 kroner på biltema :blah:

99'mod Audi A6 1.8T avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mer loddinga hver gang en pære ryker som hørtes stressende ut, må vel finnes en pæresokkel med to + og en minus tilkobling som passer en slik to-polet pære? Koster vel neppe mer enn 20-30 kroner på biltema :blah:

Får kjøpt original fra Audi også. Hører til US utgaven. Mener de kosta litt over 100kr stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ettersom det ikke skjer noe veldig spennende med bilen om dagen så kan jeg jo komme med en lite update.

 

Har kjøpt og montert original bluetooth til RNS-E. Kjekt å ha ordentlig kontra disse bluetooth øreproppene.

 

Og siden jeg er lite interessert i å ha snowboardet delvis inn i kupén i vinter ble det jammen meg takstativ på bilen!

 

Noen raske bilder fra da jeg monterte:

IMG_3605.jpg

 

IMG_3609.jpg

 

IMG_3616.jpg

 

IMG_3622.jpg

 

Sånn videre på programmet nå så er det snart tid for service. Så skal bytte litt filtre og kanskje plugger før den sendes til Møller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakk om en lodding :) men de pærene flyr jo ikke akkuratt i hytt og pine :)

 

Baaah, da har du ikje kjørt på nordnorske veier :drunk:

 

Her oppe rister pærer sund lenge før de vanligvis ryker. Folk ser bare rart på deg hvis du bor her oppe og i det hele tatt våger å tenke tanken på å montere senkesett på bilen :tannløs:

99'mod Audi A6 1.8T avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baaah, da har du ikje kjørt på nordnorske veier :drunk:

 

Her oppe rister pærer sund lenge før de vanligvis ryker. Folk ser bare rart på deg hvis du bor her oppe og i det hele tatt våger å tenke tanken på å montere senkesett på bilen :tannløs:

 

hahahahaha :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår