vincent_vega Skrevet Oktober 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvordan har du ordnet orange parklys i blinklysene fremme? Bruker du 2-polers pærer eller har du borret inn en ekstra pære? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvordan har du ordnet orange parklys i blinklysene fremme? Bruker du 2-polers pærer eller har du borret inn en ekstra pære? To-polet pære bare :) Trakk + kabel fra parklyset og til blinklyset. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 (endret) To-polet pære bare :)Trakk + kabel fra parklyset og til blinklyset. Det hørtes ikke så vanskelig ut, men husker du hva den pæra heter? Styrke/størrelse osv? Synes Audi A6 ser vannvittig mye penere ut med Us park :) Endret Oktober 16, 2010 av vincent_vega Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Det hørtes ikke så vanskelig ut, men husker du hva den pæra heter? Styrke/størrelse osv? Synes Audi A6 ser vannvittig mye penere ut med Us park :) De jeg kjøpte hadde to sånne små tapper som jeg måtte file ned for å få plass i sokkelen. Aner ikke hva de heter, annet enn at det er topolet blinklys pære :P Mener det er 25W/5W, eller 27W/7W. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Oktober 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2010 De jeg kjøpte hadde to sånne små tapper som jeg måtte file ned for å få plass i sokkelen. Aner ikke hva de heter, annet enn at det er topolet blinklys pære :PMener det er 25W/5W, eller 27W/7W. Så du byttet ikke sokkelen for å få to uttak til + kabel? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Så du byttet ikke sokkelen for å få to uttak til + kabel? Neh, bare boret hull inn i sokkelen og loddet fast + ledningen fra parklyset rett på blinklys pæra jeg (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 hvis du kikker i tråden min så har jeg en guide der :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) Ahh, så det er sånn dere har gjort det? Litt dumt hvis pæra ryker da :doh Men takk for tips :) Endret Oktober 18, 2010 av vincent_vega Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Ahh, så det er sånn dere har gjort det? Litt dumt hvis pæra ryker da :doh Men takk for tips :) Er bare å nappe ut pæra og kappe ledningen det :) Gjør det heller slik enn å kaste bort 600kr på en liten elektronisk boks som gir samme resultat. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Er bare å nappe ut pæra og kappe ledningen det :) Gjør det heller slik enn å kaste bort 600kr på en liten elektronisk boks som gir samme resultat. Var mer loddinga hver gang en pære ryker som hørtes stressende ut, må vel finnes en pæresokkel med to + og en minus tilkobling som passer en slik to-polet pære? Koster vel neppe mer enn 20-30 kroner på biltema :blah: Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Var mer loddinga hver gang en pære ryker som hørtes stressende ut, må vel finnes en pæresokkel med to + og en minus tilkobling som passer en slik to-polet pære? Koster vel neppe mer enn 20-30 kroner på biltema :blah: Får kjøpt original fra Audi også. Hører til US utgaven. Mener de kosta litt over 100kr stk. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 snakk om en lodding :) men de pærene flyr jo ikke akkuratt i hytt og pine :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Sånn ettersom det ikke skjer noe veldig spennende med bilen om dagen så kan jeg jo komme med en lite update. Har kjøpt og montert original bluetooth til RNS-E. Kjekt å ha ordentlig kontra disse bluetooth øreproppene. Og siden jeg er lite interessert i å ha snowboardet delvis inn i kupén i vinter ble det jammen meg takstativ på bilen! Noen raske bilder fra da jeg monterte: Sånn videre på programmet nå så er det snart tid for service. Så skal bytte litt filtre og kanskje plugger før den sendes til Møller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 snakk om en lodding :) men de pærene flyr jo ikke akkuratt i hytt og pine :) Baaah, da har du ikje kjørt på nordnorske veier :drunk: Her oppe rister pærer sund lenge før de vanligvis ryker. Folk ser bare rart på deg hvis du bor her oppe og i det hele tatt våger å tenke tanken på å montere senkesett på bilen :tannløs: Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Baaah, da har du ikje kjørt på nordnorske veier :drunk: Her oppe rister pærer sund lenge før de vanligvis ryker. Folk ser bare rart på deg hvis du bor her oppe og i det hele tatt våger å tenke tanken på å montere senkesett på bilen :tannløs: hahahahaha :thumb Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg