Saberhagen Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Så rått ut! Soss :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 (endret) Så rått ut! Soss :p Hah! Bare vent du, skal ut og legge inn lommeboka, skjerf og telefon med samma motiv så skal du få se soss ^^ Også må jeg legge ved en flaske Voss ;P Edit: Bedre nå? (: Endret Juni 21, 2010 av al3x Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audien Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Veldig spesiellt Siter 2005 mod Audi A4 1.9Tdi Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Enkelt å fjerne igjen om du blir lei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Han har jo brukt spray lim. Vet ikke om dette er enkelt og fjerne. Men tviler uansett at han vil tilbake til træverket :D Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Enkelt å fjerne igjen om du blir lei? Bare å rive av og så gå over med sitrus rens eller lignende saker. Han har jo brukt spray lim. Vet ikke om dette er enkelt og fjerne. Men tviler uansett at han vil tilbake til træverket :D Hehe, dette blir værende til jeg finner noe nytt moro eller selger bilen :) Treverk blir det ikke igjen iallefall! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hehe, var det jeg tenkte meg Al3x!. Skjønte svaret ditt ble "Til man finner noe bedre eller selger bilen" Hadde svart det samme :D Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hehe, var det jeg tenkte meg Al3x!. Skjønte svaret ditt ble "Til man finner noe bedre eller selger bilen" Hadde svart det samme :D Hehe :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Sorry Alex, måtte bare la det synke litt...før jeg sa det var blitt fint. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Sorry Alex, måtte bare la det synke litt...før jeg sa det var blitt fint. :) Trodde du som er sånn fjong Frogner frue ville få helt dilla på Burberry :P Eller er det kanskje gått ut på dato på vestkanten.. Men det går bra :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Lite å finne på en lørdags ettermiddag, så vasket bilen og knipset noen bilder. Har fått byttet til ny resirk ventil i aluminium og byttet bremseklossene foran til Greenstuff klosser. Neste på programmet blir vel RS4 bakre stabstag, og ny eksos. Må få fylt opp eksosutsparringene litt :) Anyways, noen pix: Sto en relativt smadra Golf 3, Chrysler Voyager (tror det var en slik) og en BMW 5-serie stasjonsvogn der jeg knipsa. Delvis utbrente, fulle av søppel og ikke ett helt panel på noen av dem. Tragisk.. Men litt morsomme bakgrunns motiver :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteinarS Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Møtte deg ved Skytta eller hva det heter der igår... Rimelig lett å legge merke til. Nydelig bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Møtte deg ved Skytta eller hva det heter der igår... Rimelig lett å legge merke til.Nydelig bil :) Hehe, takker og bukker :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 hvor får en tak i rs4 pedaler, dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 hvor får en tak i rs4 pedaler, dyrt? Heh...vel det kommer an på øyet som ser. 1500kr for noen pedaler er jo ikke gratis ;P Men kjøpte mine fra NBS. Ble billigste jeg fant kontra eBay når man regner med moms. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg