Gå til innhold

Instrumentpanelet virker ikke!

Ranger emnet


sorrymack

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt rådløs her. Håper noen dere der ute kan hjelpe meg.

Jeg kjører en golf 5 2,0tdi. Den har stått i ro i 14 dager. Når jeg nå starter den virker verken instrumentene eller instrumentbelysningen. I tillegg begynner viftene å gå med en gang, uavhengig temperatur.

Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre?

 

Håper på svar!

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt annet virker tilsynelatende å fungere som det skal. Den er normale kjøre, annen belysning virker etc. Jeg tenkte kanskje det kunne være en sikringsfeil, men sliter med å finne ut hvilken sikring som går til intrumentpanelet. Gikk igjennom en del av sikringene uten hell. Så fortsatt like rådløs, desverre..

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg vært innom diverse verksted, men ikke fått noe gode tips eller hjelp. Hørte med Møllerbil og de hadde heller ikke vært borti noe lignende før. Synes det virker rart. Så håper på dere der ute? Noen som har vært borti lignende? Det virker som ESP'n har slått seg permanent av også. Mistenker at det kan være en styreenhet som må skiftes, men har ikke kunnskap nok til å finne ut hvilken. Hva dere trur?

 

mvh

Golf 2,0tdi sportline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trur jeg at jeg har funnet feilen. Instrumentpanelet selv ligger å blokker signalet. Så må nok ha nytt instrumentpanel. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe det? Det koster mye hos møller.

 

Hør med norsk bildele senter. Sliter med kundebehandlingen og kan være vanskelige å komme igjennom hos men prisen er kanskje ikke så avskremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår