Gå til innhold

Lekkasje på bensin rör/pumpe

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Hei.

I går begynte bilen å fuske som h******* etter at den hadde stått parkert en times tid, den hostet og harket, så da var det kun en ting å se etter, bensin lekkasje.

Det har luktet litt ekstra mye bensin av bilen de siste 2 ukene, men det har ikke dryppet noe bensin under bilen og jeg har ikke sett noe särlig lekkasjer för nå.

Nå ser jeg at det lekker rett rundt bensin pumpa/röret ett sted(det er vel bensinpumpa som sitter helt nederst og ytterst mot det ene bakhjulet med ett rör/slange ut?)

Det drypper når bilen står og går, og ikke når jeg har skrudd av tenninga så lekkasjen er etter bensinpumpa eller i bensinpumpa ett sted..

Skal se på det imorra, men hvis noen vet om det er noen svakheter på noen av delene rundt der så hadde det värt fint å visst for da har jeg noe å gå etter imorra.

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg midlertidig fått tettet lekkasjen, men bilen fusker ganske mye enda, i tillegg så rister det i hele bilen som det gjorde igår,så fort jeg gir litt gass.

Det lekker ikke en eneste bensin dråpe nå, så jeg lurer på hva som gjör at den fortsatt ikke får nok bensin?

Er det hjernen som må nullstilles eller er det rett og slett fordi det ikke er noe bensin i rörene? Jeg har kjört i en halvtime tilsammen idag etter at jeg tettet hullet, men fortsatt så fusker den like mye.

 

Jeg har ikke värt borti dette för, så alle tips tas imot med stor takk!

 

Mvh

Endret av Hassa

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår