boXer Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 1.390kr trur jeg de tar for 2-trinns kassa til våre biler, i sverige. Og da er det med skivebremsene og den ramme det sitter i. Jeg handler alltid hoss Kjells Lek & Hobby i Strömstad. Er litt billigere når man kjøpe mer om gangen. Når jeg kjøpte min første bensinbil så sjekket jeg i norge og sverige og måtte gi 2.700kr for samme pakke som kostet 3.100kr i norge. Etter det har jeg alltid handlet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Okay, her er noen nye bilder. btw. synes litt synd på 4-tecen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Hvor gammel er bilen? Deletilgang osv. Er ikke Nitro1 en utgått modell eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Originally posted by Bullit Hvor gammel er bilen? Deletilgang osv. Er ikke Nitro1 en utgått modell eller tar jeg feil? Det er en utgått modell ja, og det er få igjen som er så pent behandlet som denne. Man kan vel si at den er et aldri så lite samlerobjekt...? Smallsize i Oslo skaffer nesten alt av deler. Mange av delene går igjen på nyere biler som ennå er i produksjon. Kjøpte nytt mellomdrev for en ukes tid siden. Dette drevet var laget spesiellt til denne bilen. Forhørte meg hos Smallsize og Hobbymann (Drammen), begge hadde det inne. Jeg kjøpte det hos Hobbymann fordi det var billigere og nærmere. Ellers er det ikke mye som går i stykker på denne bilen, de fleste drevene og diffene er i metall. Så lenge jeg har hatt bilen har jeg bare knekt 3-4 karosseristolper og et mellomdrev (motoren løsnet) Det siste drevet har holdt helt fra jeg begynte å "råkjøre" den nye motoren. Det blir ikke ødelagt igjen. Motoren sitter som støpt. Karosseristolpene er jo ren forbruksvare og knekker bare du havner på hodet. Nye fikser man enkelt selv hvis man har rør i samme diameter som de gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Er i tvil om jeg har lyst på monstertruck eller gå for en Inferno MP7,5. Pundre, pundre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Er litt i tvil om jeg vil selge mitt gullbarn med 4 store hjul og en kraftig motor. Liker den så godt:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Skjønner deg godt, solgte min Kyosho Landmax for litt siden, angrer litt nå, er jo så utrolig gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 hva skal du ha for den? er veldig interessert Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Er veldig usikker på hvor mye den er verdt skjønner du. Denne bilen er påkostet veldig mye, så jeg er litt tilbakeholdene om pris. Det er jo forøvrig bare å by så kan jeg jo kommentere forslaget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 jeg er mere usikker på hva den er verdt så derfor lurer jeg på sånn ca hva du skal ha for den? 3-4-5tusen??? Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 En kamerat av meg som har peiling anbefalte en pris i overkant av 5000kr komplett for alt du trenger til å kjøre. Det eneste du trenger er bensin. 4400kr uten radiostyring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Har ødelagt karosseriet litt, er villig til å gå ned i pris. Gi bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Bilen selges ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schpaaa Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 halo:) kor har du kjøpt motoren og clutchen og dissa greiene??? og kva betalte du??? Hilsen en kyosho usa 1 nitro crusher eiger:) Siter Golf g60 "fire and ice" edition. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 tror vi har snakket før om akkurat det.....på radiostyrt forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg