Margido Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Kom bare tilfeldig over streetdesign.no, og ser at de selger hovedlykter til syke lave priser.. http://www.streetdesign.no/?id=40721 Noen som vet kvaliteten? Dårlig passform? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Var den prisen for en eller to lykter? Begynte å lure siden det sto "hovedlykt". Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 (endret) Ja det lurer egentlig jeg også på. Skulle jo tro det selges parvis, men hvem vet :S Endret Oktober 12, 2009 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvis det er pr.lykt er det ikke spesielt billig ihvertfall... syns jeg da. Kan egentlig ikke hjelpe noe mer enn det, så nå skal jeg spam-whore i tråden til noen andre istedet :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 http://www.mamut.net/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=gatebil&subgid=15&gid=14 Her er selges noen av lyktene i par (høyre+venstre) foruten om de helt orginale lyktene som selges en og en. Er ikke så verst pris på et par med klarglass lykter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Sorte lykter, har disse med sort innmat, synes de er penest. De har fungert perfekt hittestil og har brukt de på bilen i 2 år nå :) ikke dugg eller plager.. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Har sånne ifrå gatebil.eu.. er litt dugg i avogtil men funka greit, hatt dei på bilen i 1,5 år ca. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FantIkkeNick Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Anbefaler alle som kjøper disse til og måle spenningsfall over selve lykta, da mange uorginale lykter har større spenningsfall i ledninger på selve lykta. Kjøpte Angeleyes lyktene og disse hadde 2 volt i spenningsfall på lykt, kjente også ledninger ble varme på selve lykt så kan være en fordel og bytte ut ledningene på disse med en med litt større tverrsnitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ah! Takk for svar:) Mulig jeg bestiller lyktene med sort innmat. Er dog usikker hvordan det vil passe på en mørk bil. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Det blir grymt;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Allright ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 MYE bedre enn orginale om du har de vanlige kjedelige som bare blir gulere med åra. satte de akkuratt på min grønne.. ble myye bedre, men bilen ellers ser litt eldre ut:P Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hehe - Vurderer de sorte lyktene. Alt er bedre enn de originale :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 på de orginale mine lyste nærlys kortere enn tåkelysa (og nei, var ikke stilt ned i bakken heller) nå er det motsatt. Kjøpte sorte lykter, satte i hvite park leds, og biltema "mega blue" pærer. kjemperesultat. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Såpass :P Ja det er ikke allverden med godt lys på originallyktene, spesielt med nærlysa merker jeg, men kan vel ha noe med at de begynner å bli gul i glasset. Bare å vente på lønning nå, så blir det ei bestilling ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg