ehrnst Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 :D :D :D :D :D :D FRESK:D :D :D :D :D Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 nydelig bil! :) Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 har fått meg nytt bakgrunnsbilde på pc`n :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 syns ikke den var pen i det hele tatt jeg, men så er ikke jeg no spes amcar fan heller, så veldig photoshoppa ut å spør du meg.... Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Golden så veldig photoshoppa ut å spør du meg.... det er den ihvertfall ikke... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Originally posted by Hans det er den ihvertfall ikke... Sa ikke at den var det, sa bare at det så sånn ut:) Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Fin bil ja! men værdens fineste ?? nej det tror jeg ikke Originally posted by Finepix Fin bil, men dash'en var ikke så veldig elegant da...:rolleyes: Formet av funksjonen ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Peeeeeent. Så sinnsykt gjennomført! Motoren var bare sexy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 noen har hatt for mye fritid de siste åra :P:P ta den med til norge og kjøre fartsdumper i forskjellige hastigheter?? :D men god damn... bare ett ord for den mer: "NYDELIG :eek: " Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Grunndesignet er vel ikke så pent, men det er definitvt en av verdens mest velbygde biler! Hør med Moldestuket. Han har både sett bilen live og prata med byggeren! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg