vectradieselgutt Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har et jævlig problem. staget som går til vindusviskeren på sjåfør siden hopper av hele tiden,er et sånn drit stag man bare presser på, noen som vet hvor man finner tak i nytt til en grei pris eller noen som har brukt liggende??? er en vectra a 93 mod... Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optima Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har et jævlig problem. staget som går til vindusviskeren på sjåfør siden hopper av hele tiden,er et sånn drit stag man bare presser på, noen som vet hvor man finner tak i nytt til en grei pris eller noen som har brukt liggende??? er en vectra a 93 mod... Kjøp deg et nytt hos en forhandler, koster ikke mange kronene der heller... siden det er et såååå stort problem... Løs det kjapt! Siter 2000 Omega B stv 2,2i 16V aut. Elegance 1997 Vectra B stv 2,0 DI http://www.opelregisteret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Oktober 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2009 hei da jeg byttet kjøpte jeg det hos opel. 2 år siden. kostet 700 kroner tenker jeg. byttet da hele stagsystemet altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg