Gå til innhold

Hvilken touch DVD Headunit bør jeg kjøpe?

Ranger emnet


Tronna

Anbefalte innlegg

Forslag?

 

Må ha:

PC tilkobling (Har minilaptop med 3G internett i hanskerommet)

3x Line Out phono

AUX mini-jack inngang foran

USB inngang foran

 

Trenger ikke, men ville være greit med:

GPS (kan vel kanskje kjøre dette via pc?)

Ryggekamera tilkobling

 

Det er til en Opel Astra G 2001, og jeg tror ikke jeg gidder bygge om dashen til Double DIN..

Opel Astra G 2001

Peugeot 405 GTX 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det finnes jeg? Men hvorfor skal du ha både spiller, og PC? Du kan bruke en vanlig Touchscreen å montere i fronten, så kjører du lyd ut, og kjører diverse RoadRunner programmer osv fra PCen, hvertfall det jeg gjør fra mitt datasystem i bilen ;) Da går du sikkert fra Spiller til 15.000, til skjerm til 3000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gjøre en ting klart=) Road runner har byttet navn til Ride runner

Side

 

"The Road Runner software is now officially called Ride Runner to avoid conflicts with legal trademarks. You can find the newest versions of the software on the link below:

NISU Automotive"

 

Tatt fra denne siden liten forklaring, fordi det er gratis men man fort kan bli forvirra=)

 

54191d1232462215-road-runner-changes-name-ride-runner-download-link-information-op.jpg

Endret av Sinko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er treig, men får ikke programmet til å spille noe somhelst. testet det på min stasjonære igår. Hverken musikk eller video fungerer. og hvordan funker radioen? noen som har satt opp dette før og vet hva dem driver med? Jeg fant flere tutorials men sjønte ikke så mye av dem. Installerte også LSX_void eller noe, som visstnok er et skin, men det ble ikke aktivert?

 

edit:

ok fikk til LSX nå, det var jo greit nok, musikken spiller nå. Forferdelig måte å vise sangene på, det går etter filnavn ikke IDtags. Video funker fortsatt ikke.

Endret av Tronna

Opel Astra G 2001

Peugeot 405 GTX 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår