Gå til innhold

Street Meet på Ingierstrand før sesongslutt

Ranger emnet


LiveFree

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å bremse ned litt på se her "streetmeetsa"

 

 

før i tiden hadde vi 2-3 ENORME streetmeets på et år, nå er det plutselig hver helg. det er ikke så jævlig spennende i grunn! Såfall anbefaller jeg rånertreff på en lokal esso ellerno

 

 

Savner dagene da Streetmeet var "hellige" saker.. nå vil plutselig alle ha det hver dag;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel drar du på nesten alle disse treffa Robert? :P

 

Har sett robert 1 gang det var på ingierstrand for leeenge sia. har vært på samtlige meet's på jessheim uten å se trynet på'n :polish:

 

bli ALT for mange meet's på for kort tid.. hører nesten hver jævla helg att det er på enten jessheim eller ingierstrand eller drammen whatevah! :D Når man endelig gidder å dra er det ikke en kjeft der. forrige på xxl var det 3 råtne bmw + en audi som svingte innom på 30 min:P

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett robert 1 gang det var på ingierstrand for leeenge sia. har vært på samtlige meet's på jessheim uten å se trynet på'n :polish:

 

bli ALT for mange meet's på for kort tid.. hører nesten hver jævla helg att det er på enten jessheim eller ingierstrand eller drammen whatevah! :D Når man endelig gidder å dra er det ikke en kjeft der. forrige på xxl var det 3 råtne bmw + en audi som svingte innom på 30 min:P

Han har vært på alle Ingiersrand treffa jeg har vært på, og de to gangene jeg var på XXL.

 

Men uansett;

Enig at det burde vært flere store treff slik det var før. Da var det også ofte litt fetere biler der. Ikke såå kult å se en gammal 240 eller Sierra spinne rundt, det ser man hver helg på Strømmen sånn ellers.

 

Og det å ha en arrangør er bare tull, Street-Garage folka hadde jo det på XXL iallefall en gang, og man så jo hvor fett det ble når alt skulle skje på deres premisser og etter deres tidsplan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår