vx2go Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg kjøpte meg slike ledbaklykter http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=15222&ASP=6227404&Type=Audi&Model=A4&Year=20 01&Back=WA_Katalog[P]ASP=6227404[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2001[O]amp;Klasse=11, utrolig fine. Problemet er, som ikke er noe nytt problem, de pulserer på kjørelysene. Hørt en del har snakket om at mann må sette inn motstand eller noe sånt et sted, mitt spm er: Hva skal settes på (type ting, verdier på ting osv) og hvor skal det settes? Fint med en liten tegning eller bilder.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 mener det skal være mulig og omprogramere bilen til å "godta" led lykter. er ikke 100% sikker, så ikke skyt meg om jeg tar feil... eller så er det som du sier at det må moteres en motstand som gjør at det kreves samme effekt å drive ledlysene som det gjorde å drive de orginale. Uten å ha skjekket noe som helst så vil jeg vel tro at det burde være mulig å få tak i overgangskabler som gjør denne jobben for deg. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 du har fått svar i tråden om din ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 pett3r: Tusen takk... Får håpe 25watt holder... hehe.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 ja... eller du kan jo regne ut, hvor mye trekker de orginale? 5w(?) x 2 = 10w, og de nye trekker vel ikke stort :P skal bare være å hempe på bare En motstand;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 (endret) http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H her får du tak i resistorer/motstandere som du bare kan klipse på ledningen...aner ikke hvor god kvaliteten er, eller hvor vidt dette er idielt, men om de gir riktig motstand så burde det i alle fall fungere;) hmm viste seg at det ikke var store forandringen i url etter hvert som man trykket på fanene i venstre sia, men om du trykker på lys&pærer -> motstander så kommer du frem dit jeg prøvde å linke;) Endret Oktober 3, 2009 av - Pal - Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg