Jonus Racing Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Jonus Racing :) Noen som har prøvd med en 2.2T motor i en A4 tidligere? Tenkte kanskje denne kunne være noe for meg. Har en 1997 A4 1.8T Quattro. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Det går. Har tenkt på det samme selv i en a4 1.8 sedan q. Den passer emn er litt modifikasjon. Bolt on mot kassa da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Jonus Racing Det går. Har tenkt på det samme selv i en a4 1.8 sedan q. Den passer emn er litt modifikasjon. Bolt on mot kassa da:) Takk for svar! Hmmm, da høres dette interessant ut. :-) Ikke mange som kjører med 2.2T i en A4. Må undersøke litt hva jeg kommer til å trenge ellers til et sånt prosjekt. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Du trenger bare 6trinn kasse med tanke på holdbarhet,eksos til Din bil og bensin pumpe som kan følge med samt litt tålmådighet under tilpassing. Verre er det ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Vinkelkap, svets og spett så passer den rett i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by ottar Vinkelkap, svets og spett så passer den rett i. Høres greit ut egentlig. Må prøve å få motivert meg til å starte på et sånt prosjekt. :-) Hadde vært moro å sett hvordan en Audi entusiast hadde reagert på lyden av en femmer i en nyere Audi. Hehe! Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Gunstig rente om dagen. Ikke noe og lure på. Løp og kjøp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Og Jonus må selge gammelmotorn for å kjøpe deler:D Gi han eitt skambud så han sit å røskær seg i håret og bannær og må selge:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Jonus Racing Gunstig rente om dagen. Ikke noe og lure på. Løp og kjøp:) Jeg trenger den, men penger har jeg ikke :) Det er mye motor for pengene, heldig er han som ender opp med den :cool: Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 jonus har du ein bensin trykk regulator til s2 liggende? orginal.. min går med 4.0 bar i grunn trykk no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Spørs nok om du ikke må ut av landet for å få solgt denne motoren gitt. Det kryr ikke akkurat av folk som blar opp 120' for en slik motor her i Norge. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Hva mener du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Jonus Racing Hva mener du med det? Gjett? At det er svært få med kombinasjonen "mulighet og ønske" om å bruke så mye på en motor her i landet. Markedet for slike motorer er nok bedre i utlandet (Sverige, Tyskland, Sveits etc) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Trur nok ikke du vet hva du snakker om. Du kan slette postene da disse er usaklige og ubegrunnet og ikke har noe med salg av min motor og gjøre:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg