morpheusbd Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Har en motor til min Volvo 760 som gis bort mot henting. Den må skrus ut av bil. Topp pakking har ryki. Motoren har gått over 400 tusen. Men gis bort til noen som vill prøve og fikse den opp i gjenn. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Ja gudene veit å du bor hen. ;) ... og hvor motoren befinner seg. Er bilen kjørbar eller bruker den hundre liter på mila? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Både jeg og motor er i vestre toten/ reinsvoll. Han jeg kjøpte bilen av sa noe om ca 1 l på mila. Motor starter lett som bare det. Men ryker no sykt. Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Tenkte egentlig mer på om det går unna bøttevis med vann. Jeg var innom byggetråden din her om dagen og meddele deg at hvis du føler at det kan være en løsning har jeg tilfeldigvis liggende et panser, to forskjermer, fire dører som er brukandes. Har og ei bakluke som kanskje ikke er så veldig rustfri lengre. Alt er hvitt og dertil kurant å overmale. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Hei, har du fortsatt motoren? Isåfall, hvor gammel er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 er nok solgt den bilen desverre! :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikkk Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Brought back from the dead! :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg