Gå til innhold

Jon Arne's Subaru M80 Signet - "Prosjekt Signe"

Ranger emnet


Jon Arne

Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg noe rartdamndamn

Ifølge Statens Vegvesen er dette landets eneste.

Generelt lite av disse verden over..rart:wonder:

 

Info:

Subaru Signet m80

1990mod

112.000km

Høyrestyrt

Varebil

4syl 800ccm bensin

4trinns manuell

640kg egenvekt

Forhjulsdrift

 

 

Bruktimportert,førstegangsreg. i Norge 1998.

Tidligere eid av en Engelsk veterinær som bl.a fraktet sau og andre dyr i bilen.

Er masse arbeid med den,men skal ikke være ferdig til helgen heller:ass:

 

Hadde planer om felger,senk og anlegg,men er også litt orginal fanatikker..

 

 

 

Bilder av hundehuset:

 

5038426_520x0.jpg

5038427_520x0.jpg

5038428_520x0.jpg

5038429_520x0.jpg

5038430_520x0.jpg

5038431_520x0.jpg

Endret av Jon Arne

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være samme bil som Suzuki Alto dette her ja, de har vel litt samarbeid oppigjennom.

 

Senk og felg er morro!

 

Noe annet som hadde vært tøft hadde jo vært å putta oppi WRX STI motor og drivverk! Men det er kanskje ikke helt etter budsjettet?

Endret av Hoccy

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligner vel ikke denne på Suzuki Alto i det hele tatt.. Kanskje litt på Subaru Rex (som ikke er så rart), og kan også minne om en Daihatsu Mira.. Denne heter forresten Subaru M80, Signet har jeg aldri hørt om..

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieseldyret: ja,det kan man si..Skal gjøre ett forsøk;)

 

JChE: Det er jeg ikke sikker på,det eneste jeg har vært innom i subaru-verden er Justy..Å denne er faen meg hakke mindre:P

 

Urabus: Har helt klart vært tøft å putta i noe større,skal ikke så mye til før det gjør uttelling:P

Har budsjett til det,men det stopper med at vi bor i Norge..Å her til lands får man jo ingenting godkjent!

 

 

eiriksmil: Du har nok rett i det du sier..

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Så den her på Kypros hvor jeg er nå så du kan nok ta det med ro der.. :) Her er de ikke sjeldne for å si det sånn.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår