Gå til innhold

skyline r32 med BMW V8

Ranger emnet


skylineer

Anbefalte innlegg

Etter litt søk fant jeg mer http://www.dailymotion.com/asfactory

Han bruker en 540i motor. Kanskje ikke like morsomt som en M5 V8 motor, men fanken så mye billigere en kommer ut av det. Lyden er det heller ikke noe å si på :m'm:

Men hvorfor "ødelegge" bilen med en annen motor? Er selv BMW mann, men har også selv en R32 Skyline, men jeg personlig elsker lyden av sekser med snurre på:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du se hvordan andre har løst det, har du ikke skills til å gjennomføre det uansett..

 

 

Hvorfor tror du han spør her da? Det finnes 2 typer personer på forumet her.

 

De som kan det

og

De som ikke kan det men vil lære

 

Remember that :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må du se hvordan andre har løst det, har du ikke skills til å gjennomføre det uansett..

 

Tror ikke det hjelper å ha så mye info om temaet som mulig da ? Jeg hadde også iallefall søkt og sett hvordan andre hadde gjort det før jeg ville begynte...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det.

Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det.

Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler.

 

hva med lexus v8 da?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor "ødelegge" bilen med en annen motor? Er selv BMW mann, men har også selv en R32 Skyline, men jeg personlig elsker lyden av sekser med snurre på:)

 

he he Kommer vell helt an på hvem en spør ang om det er ødlegging eller forbedring. Er ikke BMW mann selv, liker ikke BMW, men motorene er kjekke.

 

Lyden av sekser er bra, men f.eks rb26 motoren er alt for stor og klumpete til å være en så liten motor. Det skal visstnok finnes en skyline her til lands med m3 sekser motor i også har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor BMWw-motor, nissan har da v8 selv, og Nissan har bevist mang en gang at de kan bygge potente motorer. Alt fra gode gamle L oh LD, via FJ, SR, VG, VQ til RB er imponerende saker om man kikker inn i det.

Jeg hadde ikke kjøpheftig japse for å putte i noe tysk "ræl". Gud må vite at jeg liker tyske biler.

 

Gir igrunnen blaffen i hvor motor fabrikatet kommer fra, men alt taler for BMW V8 hvis en tenker pris og tilgjengelighet. Hvis en er ute etter V8 så begynner prisen på en brukt BMW V8 på "gies vekk" hvis en tar till takke med en 3 liters V8. Hvorfor ødsle vekk penger unødvendig he he.. Fanken heller om jeg hadde giddet og styrt med å importere en japansk v8 fra langtvekkistan bare for at det må være japan v8, jeg er tross alt ikke en komplett idiot heller he he

 

Forøvrig så er dette foreløbig bare en ide, eier ikke noe r32 enda. Men greit å vite at motor passer i uten noe kapping.

Endret av skylineer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår