fribbern Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Hei Jeg driver med en T2 camper, og den sitter fast i første gir. Noen som har vært borti det før. Jeg har hørt at giroverføringene på disse ofte er dårlige, så jeg la meg under bilen for og bytte gir direkte på girkassa, men der også sitter den dønn fast. Noen som har tips til meg :) Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Må innrømme at jeg ikke har peiling på dette, men jeg har hørt om vw bobler som har hatt samme problemet... én mulig løsning på det kan visst være å jekke opp bilen på ene siden slik at noe i girkassa faller på plass. Vet ikke til hvilken side det er best å jekke/vinkle bilen. Dette er bare noe jeg har lest om en gang for lenge siden og aner ikke om det vil funke. Hvis du ikke får noen andre og bedre svar er det kanskje verdt et forsøk? Lykke til! mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 prøv på VWnorge, der er det mange kloke hoder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg