Gå til innhold

Soting av ruter med pre-cut sotefilm

Ranger emnet


nmork48

Anbefalte innlegg

jøss, fikk min pakke i posten på fredag. Tok ca 10 dager. Mulig deres ligger til stikkprøve hos tollen.

 

Min pakke har vertfall vert innom tollen, fikk forenklet tollbetaling ved att jeg måtte betale 170-180kr i oppkrav:)

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert ute å prøvd å få på dette! :-p

Kittet var sikker bra men dette fikk jeg faen ikke til!! :-P ble så forbanna at jeg knurva hele greia og kasta det i søpla! hehe :-P

 

Tror det blir proffsoting på min bil! :)

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, tipper det samme hadde skjedd med meg. Og dama lo godt i bakgrunnen? Noen som vil kjøpe mitt kit? 50% lys-inn til b6

 

neida hun var med å prøvde å hjelpe:-p

Tror ikke du burde prøve å selge det på denne tråden, jeg ble kastet ut i 2 uke pga prøvde å selge noe utenom salg-delen av forumet!

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg gav vel egentlig opp etter jeg hadde bestillt. På den instruksjonsvideoen har de jo bare et frittstående glass å jobbe med. Tipper det er jævlig pes på våre biler med bulende rammer rundt glassene.

 

Det var noe dritt å holde på med for å si det pent!

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter fortsatt på film jeg. Tipper jeg heller ikke kommer til å kalre dette da jeg ikker er flink når det gjelder nøyaktighet og presisjon :p Dette skal jo kunne kjøre uten å ta vinduet ut, men trur jeg skal ta ut sidevinduene for å gjøre det litt enklere :p Nmork prøvde du å montere dette rett på ruta ?

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, venter fortsatt på film jeg. Tipper jeg heller ikke kommer til å kalre dette da jeg ikker er flink når det gjelder nøyaktighet og presisjon :p Dette skal jo kunne kjøre uten å ta vinduet ut, men trur jeg skal ta ut sidevinduene for å gjøre det litt enklere :p Nmork prøvde du å montere dette rett på ruta ?

 

jeg prøvde rett på rutene ja! jeg begynte med bakrute for at jeg så for meg att den skulle vere en grei sak siden jeg har stasjonsvogn, men den filmen fucka jeg til nesten med det samme, så prøvde jeg på en ruta i siden ved bagasjerommet, det gikk litt bedre men ble masse store bobbler ut i sidene som jeg ikke fikk bort uansett hva faen jeg prøvde, gikk så langt att jeg prøvde å stikke hul med en nål! med det heller hjalp ikke stort! da var jeg så drittlei att jeg kasta hele dritten i søpla og bestemte meg for å levere bilen inn til soting ved en senere anledning! mulig att siderutene er lettere! ihvertfall om du tar de ut! men er ikke det mye jobb i seg selv da??

 

Så dette her var 600 bortkastede kroner som jeg heller kunne brukt på øl og vin:-p! jeg måtte jo selvfølgelig kjøpe proffsettet!

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, okei :p Huff, synd dette ikke gikk så bra da:p Men dette var heldigvis billige greier:p Vet ikke helt hvor mye arbeid det er å ta ut vinduene som er i dørene, men hørt det ikke er så altfor vanskelig :p Trur det blir værre med de to småe vinduan som er bak dørene. Kordan monterings utstyr bestilte du ekstra ? Kanskje jeg kan kjøpe det hos deg!:)

----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05

----[x] Audi A4 1.8TQ 01

----[x] Nissan Primera p11 96

 

I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kjenner meg god igjen i denne tråden.

 

Kjøpte precut film selv.

 

 

30 min med banning så forsvant hele dritten i bosskassen.

Og dama måtte selvfølgelig spørre " ferdig allerede?" når jeg kom inn...

 

Hele precut konseptet går vel ut på å lure godtroende som oss til å tro vi klarer dette selv :p

Men om man hadde tatt seg tid å tatt ut rutene så hadde det vel funket noe bedre vil jeg tro:)

Tysk kvalitet!

 

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår