TheMidnightPearl Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Heisann:) Nå har jo kulda begynt allerede, så da begynner man jo å tenke vinter... Har helt nye piggdekk liggende til bilen, men har kun stålfelger... Ingen som har noen 13" 4*100 liggende? Eller vet om noen kule fra butikk i den dimmen? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Fire stk Borbet felger 5,5x13" ET38 4x100 Har sittet på Opel Kadett E med 175/70R13 De er ikke mine, men jeg tar sjansen og slenger ut kr 1.500,- eller bud. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 De er ikke dine faktisk:P Hvor i verden holder du til a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Har veldig fine 14 SMC alu. felger.. :) Piggdekk på nå, som bör byttes. Kan medfölge bra piggdekk som passer, med stålfelg. Gi et bud hvis du er interessert.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeeker Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 De er ikke dine faktisk:P Hvor i verden holder du til a? :) De er mine faktisk :) Bare bror min som så annonsen din og ville selge de. Og siden han har skrevet 1500,- så blir det 1500,- da :) hehe Jeg mangler 2 av de senterkoppene som du ser på bildet Jeg bor i Brumunddal (1 mil nord for Hamar) Edit: legge til litt mere info Siter Zeeker - The Only One __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMidnightPearl Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Oki :) Skal undersøke litt her nede først. Broren min hadde visst kommet over noe. till Mazdak -> Kun interessert i 13", da jeg kjøpte helt nye piggdekk i fjor:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg