Gå til innhold

Lys Problemer Audi S4 (c4) 2.2 TQ !

Ranger emnet


AudiLow

Anbefalte innlegg

Du HAR vell sjekket sikringene?

 

Virker parklys og kjørelys foran da?

 

Hvis det kan være noe annet enn sikringer tror jeg kanskje det er lysbryteren, med tanke på alle de lysene går på samme knapp... :)

 

Litt kjedelig med tanke på disse mørketidene som kommer...?

 

EDIT: Viktig at du sjekker parklysene og kjørelysene hver for seg... De har jo forskjellige steg på bryteren..

Hvis du har tilgang til et multimeter så kan du ta av rattstammekappen og feilsøke kontakten.. det var slik jeg gjorde når jeg monterte tåkelysene.

husker ikke helt oversikten nå, men 2 tynne hvite ledninger er til parklysene... den ene venstre og den andre er høyre.. sier seg selv :)

Endret av forgot10concept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har sjekket alt av sikringer ja.

men var på møller bil og di sa ikke så mye egentli.. luring han som så på den, men fant ut at det IKKE var bryteren sa han, pga har ikke automatisk kjørelys ellr parklys, men ja har kjøre lys nær/lang lys, men mangler forsovidt alt annet. :S

men må vell være noe relè ellr noe då og alt uten om kjøre lys fremme går på samme krets ?

 

takk får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

ja, lenge siden jeg har vært innpå men irriterte meg lenge, MEN fant ut av det ja om noen har samme problem. Det var Hele Lys bryteren på ratte som ikke virket, var ikke så logisk med tanke på at det gikk ann å skru av å på kjøre lys framme me den og nær- og fjernlys, men kjøpte ny (brukt) Lys bryter igjen å alle lys virket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
på min så hadde ledningene ryki der dem går gjennom den gummipølsa fra taket og inn i bakluka, da begynte instrumentlysene og kødde og av noen merkelig grund, kan være det samme?
Akkuratt det samme skjedde på min s6, ledningene inn i bakluka hadde ryki så da gikk instrumentlysa og lys i cd spilleren og skiltlys bak..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår