G.T.I Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Holder på med å gjøre bilen klar til mulig motorbytte.. neste post på programmet er å borre:( hull i take til en 16v antenne. Noen her på forumet som veit hva avstanden fra enden av taket og inn er?? Er ikke særlig keen på å borre feil ;) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg tok 20 cm på min mener jeg å huske..... :) Har til og med sett Golfer med 16V antenne montert over frontruta!!! Så du kan jo bestemme selv hvor du vil ha antenna ; Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 min står ganske langt bakpå, synes det er fint, kan alltid gå ut med metermålet og se, men du bør sette den der du synes det er finest, eller, er du ute etter hvor den står på originale 16v er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 jeg fant ut at bakenden på antennefoten står cirka 9 cm fra bakkanten på taket. der satte jeg min, og syns det ser pent ut, går akkurat klar av bakluka når den åpnes også :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Tanken var og få det så orginalt som mulig, men som dere sier kan det godt henne at den passer seg bedre ett anna sted :) Skal ta med en liten tur ut i garasjen å prøve meg fram :rolleyes: takk :cool: Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 :) Aldri skjønt helt hva som er så mye stas med såkalt "16V" antenne... :) Min står nå bare der.. Hadde vært stilig om man kunne fått den lengre og fikset slik at den logra når man fyller bensin... det hadde vært tøft ! ;) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ta med i betraktning at du kanskje vil ha takspoiler etc. engang i fremtiden! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg må rette opp.. Ikke 20 cm!! Det er jo nesten midt på taket :D ca 10 cm. Sånn at bakluka går akkurat klar.. :) Samme som KaiFred ... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Det fulgte med tegning om hvor den skulle plasseres når jeg kjøpte 16V antenne til min Golf 2. Husker ikke hvor langt det var nå i ettertid men under 10cm var det såfall. Kanskje Projekt_Rust er så snill å måler en dag han er i garasjen. Jeg er ca 60 mil unna.. urk! Hjem til go-bilen neste helg! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hvorfor ikke ta en ny vri, alle har jo 16v antene, hvorfor ikke ta en antene fra en AUDI coupe ? mye kulere denne :) står rett opp og er... ja finere :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 rett opp... penere??? Ser jo så gammal-dags ut det. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 nei, ser kult ut :D golf er gammel bil og da passer gammel antene :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Vil ikke ødelegge tråden eller noe, men jeg syns det alltid er like morro å se Golf "guttas" sans for små detaljer :-). Og hva som er riktig og galt, så alle navnene på forskjellige måter og style Golf på er jo helt ekstremt. Ingen andre biler som har så "pirkete" tilhengere tror jeg. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Kanskje spm mitt var litt prippent? :rolleyes: ha ha, ja vi er no for oss selv :cool: Har ikke lyst til å kjøre radiobil, så en antenne med lavere vinkel synes jeg er penest. vanligvis vil en antenne ta imot radiosignaler. Ikke hos alle, men i mitt tilfelle vil den fungere som en vanlig antenne... synes rett og slett bilen kler det veldig bra :D Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg