Gå til innhold

18 årsbilen;)

Ranger emnet


AøAsterio

Anbefalte innlegg

Corolla gt er fantastiske biler, og Ae82'en som du har begynner å bli sjelden, siden disse ruster endel. Ta godt vare på den, fjern rust og ikke sleng på masse jallastyling :)

 

Motorene er ganske så skuddsikre, pass på at du ikke drar den heftig ut på gira før den er varm, da kan ting gå galt. Det gjelder forsåvidt de fleste biler, men spesielt turtallsbiler som dette :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsene så greie ut egentlig:) Rust kommer til jeg å ta når jeg har muligheten til det;)

 

Den dro godt på motorveien ja, men temp måleren er død så den må jeg finne feilen på..

 

Blir ihvertfal skifting av olje of filter, og skifte simring på fordeleren pga at den svetter. Det blir det første jeg skal gjøre:) Nei, ikke no jalla her i gata:)

Vil prøve mitt beste at den kan leve noen fine år til;)

Endret av AøAsterio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer når jeg har fått ordnet meg kabel til pc'n:)

 

Men jeg skal kjøpte oljefilter og olje, filter kan jeg vel bare kjøpe på biltema, men oljen er jeg litt skeptisk på.

 

Hvordan type bør jeg kjøpe til denne uten at jeg får bakover sveis av prisen;) hehe..

 

biltema olje er heilt kurant å bruke;) er visst Statoil olje uten statoil emblem(?)

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår