Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet


Snitchie

Anbefalte innlegg

for meg er spill underholdning..jeg syns jeg blir bra underholdt av shift..er jo selfølgelig mer morro irl å kjøre bil..men jeg hadde ikke noe forventninger i det heletatt til shift dærfor er jeg possitivt overasket over shift..drifinga er lekende lett når man får taket på det..driftet inn 5800 poeng på road atlanta sin driftebane;) me s15.noen ganger blir det jo selfølgelig bare grøvel..men som dere sier så kan fortsatt ikke nfs måle seg med forza og gt serien det er jeg enig i..

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for meg er spill underholdning..jeg syns jeg blir bra underholdt av shift..er jo selfølgelig mer morro irl å kjøre bil..men jeg hadde ikke noe forventninger i det heletatt til shift dærfor er jeg possitivt overasket over shift..drifinga er lekende lett når man får taket på det..driftet inn 5800 poeng på road atlanta sin driftebane;) me s15.noen ganger blir det jo selfølgelig bare grøvel..men som dere sier så kan fortsatt ikke nfs måle seg med forza og gt serien det er jeg enig i..

 

Kan ikke få sagt det bedre selv :)

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet, i går, til PS3. Kommet til lvl 13 nå. Fikk mulighet å kjøre Veyron på "Ringen", på 'invite'-løpene. Er det noen som har prøvd den? Jeg får ikke til å kjøre den. Bilen hopper og spretter i alle himmelretninger. :(

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om G25 funker på dette?

Skaffet det nå i dag, og tenkte jeg skulle prøve det før jeg sovna her!

Joda, G25 funker på både PC og PS3, med clutch og H-giring. :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte spillet, i går, til PS3. Kommet til lvl 13 nå. Fikk mulighet å kjøre Veyron på "Ringen", på 'invite'-løpene. Er det noen som har prøvd den? Jeg får ikke til å kjøre den. Bilen hopper og spretter i alle himmelretninger. :(

 

har prøvd noen ganger uten hell..den er vanskelig som fa..

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte Veyron på Ringen, men nå sliter jeg med Carrera GT på Spa. Den hoppingen er direkte ille, for spillbarheten min. Nyss før, jeg bytter inn driten av et spill. :angry:angry2

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår