Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet


Snitchie

Anbefalte innlegg

Oppdatering på hvilken platform? PC, PS3 eller XB360?

Høres bra ut da :D Møkk lei av å smelle bilen på rett fram strekninger og ikke i svingene hehe

 

Titus41: Min er CLyDeThaMonKeY. Men logger alltid av når eg spiller pga eg sverger til den klassiske GranTurismo kontroll oppsettet. Altså gass og brems på R3 ;) Så vær gang eg trykker littegrann for hardt på gassen så får eg opp den der EA message saken!

 

Jeg etterlyser update på ps3, er som titus41 sier, bilene har en tendens til og "jompe" rundt på banen..

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdatering på hvilken platform? PC, PS3 eller XB360?

Høres bra ut da :D Møkk lei av å smelle bilen på rett fram strekninger og ikke i svingene hehe

 

PS3 :)

 

Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 :)

 

Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem.

 

Hmm merklig. Kortid fikk du den oppdateringen? Kjøpte spillet mitt midt i denne uken en gang så er mulig oppdateringen fulgte med installeringen og nedlastingen fra første oppstart. Drift modus er fremdeles ræv så kan ikke ha blittgjortnoe med det :(

Eller har du en US konto på PSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm merklig. Kortid fikk du den oppdateringen? Kjøpte spillet mitt midt i denne uken en gang så er mulig oppdateringen fulgte med installeringen og nedlastingen fra første oppstart. Drift modus er fremdeles ræv så kan ikke ha blittgjortnoe med det :(

Eller har du en US konto på PSN?

Oppdaterte vel i starten av denne uken, husker dessverre ikke hvilken versjon det var. Har norsk PSN konto.

 

Nå klarer jeg iallefall å vinne alle drift racene jeg har kjørt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 :)

 

Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem.

 

Sett på stage 2 fjøring, da hopper den ikke en dritt på bana vertfall :D

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei :P

Men de gangene man kommer for fort inn i svingen og bare sklir ut da (:

 

Hehe :p

Ja, har vært borti det flere ganger sjøl også.. Er jævla irriterende ! Det er spesielt mye hopping på den canyon bana inn i de kvasse svinga rett før mål..

81' Rekord E1 2,2i - Spiker

86' Rekord E2 2,6i - Solgt !!

78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt

99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterte vel i starten av denne uken, husker dessverre ikke hvilken versjon det var. Har norsk PSN konto.

 

Nå klarer jeg iallefall å vinne alle drift racene jeg har kjørt ^^

 

Ingen problem å vinne de. Spiller på vanskeligste nivå, men liker å kjøre et cleant løp og da hjelper det lite at bilen smeller i vegger på rett fram strekninger hehe

 

Et annet problem er at en del biler skraper nedi bakken hele tiden, spesielt R34 med Works oppgradering :S

De jobber vist med saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår