Gå til innhold

Honda S2000 S-klasse løp på Nürburgring!

Ranger emnet


Roar89

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sjekker litt interesse for et 8 runders løp på Nürburgring.

Noen som er villige til å kjøre 166,4km?

Skriv ned gamertag og hvilken dag det skulle passe, så tar vi resten der ifra!

 

Regler:

Honda S2000.

Race understell.

Race dekk.

Forza kit.

Full vektreduksjon.

Alt utenom det er lov, så lenge PI S998.

 

Gevinst:

2.000.000cr + S998 S2000!

Om jeg eventuelt skulle vinne løpet, så får den som kommer på 2 plass 1.000.000cr + bilen.

0f72e189-0b98-4dc9-b08c-6052c4f101c.jpg

 

Personer som er med til nå:

Tnoz

Tifosi78

Hoccy

Endret av Roar89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kun ABS og rødlinje (for de som vil). Er ikke helt sikker på skade osv enda, har litt lyst å prøve på det, men kræsjer man da mitt i løpet så er jo hele greia kjørt.

Også, og kjøre villman er IKKE lov :fingers:

 

 

Kjøre pent og forsvalig er et must! Kræsjer man med uhel i hverandre, så er det et uhel, men man skal ikke provosere frem uhell heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun ABS og rødlinje (for de som vil). Er ikke helt sikker på skade osv enda, har litt lyst å prøve på det, men kræsjer man da mitt i løpet så er jo hele greia kjørt.

Også, og kjøre villman er IKKE lov :fingers:

 

 

Kjøre pent og forsvalig er et must! Kræsjer man med uhel i hverandre, så er det et uhel, men man skal ikke provosere frem uhell heller :)

 

Random grid/startposisjon?

 

Fungerer jo veldig bra med kollisjoner på og kun kosmetisk skade i touringcar og vintage serien i hvertfall. Men "Ringen" er ikke noe brei bane, så det er fort gjort å bli liggende bak en "bremsekloss", uten å komme forbi.I såfall oppfordrer jeg til å slippe forbi den bak hvis vedkommende er MYE raskere.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir random ja.

Folk som ikke tør å satse så masse som kansje andre gjør burde slippe forbi ja, banen er ikke en enkel utfordring og veldig lett å dra ut på.

Men er det snakk om noen KM i forskjell så er det ingen vits, er jo som å gi fra seg en plass.

 

Tror jeg står over skader denne gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir random ja.

Folk som ikke tør å satse så masse som kansje andre gjør burde slippe forbi ja, banen er ikke en enkel utfordring og veldig lett å dra ut på.

Men er det snakk om noen KM i forskjell så er det ingen vits, er jo som å gi fra seg en plass.

 

Tror jeg står over skader denne gang :P

 

Kan nok være smart, spesielt siden aero skader ikke blir fikset ved et pistop.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår